|
|
امروز: جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۹۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
در این نشست ،مریم قبادی دانا ، مشاور رییس سازمان ملی استاندارد ایران در امور زنان و خانواده ، به بیان گزارشی از مشارکت زنان در فعالیت های سازمان ملی استاندارد ایران پرداخت .
جمعی از همسران مقامات دولتی ، صبح امروز در نشستی صمیمی با رییس و برخی از مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران ، با وظایف و مسئولیت های این سازمان آشنا شدند.

نیره پیروزبخت ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، در این نشست با اشاره به مسئولیت ها و وظایف سازمان ملی استاندارد ایران گزارشی از فعالیت هایی صورت گرفته در دولت تدبیر و امید را ارایه کرد و گفت : باتصویب قانون جدید سازمان ملی استاندارد ایران ، این سازمان در جایگاه واقعی خود قرار می گیرد.







رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به طرح رویکرد نوین استانداردسازی ، افزود : این طرح که برگرفته از مطالعات گسترده در زمینه استانداردسازی است ما را در زمینه استانداردسازی با مجامع پیشرفته همسو خواهد کرد.

پیروزبخت ، در ادامه گفت : علاوه بر کنترل بازار داخل ، کنترل کالاهای وارداتی و صادراتی بخش مهمی از وظایف این سازمان است.
وی با بیان اینکه رتبه سازمان ملی استاندارد ایران در بین 163 کشور به رتبه 27 ارتقا پیدا کرده است افزود : کسب تاییدیه و گواهینامه های بین المللی در زمینه اندازه شناسی و تایید صلاحیت ، رهبریت 18 کشور در کمیته فنی کدکس  و عضویت در موسسه استانداردسازی و اندازه شناسی کشورهای اسلامی ( سمیک ) از جمله دستاوردهای این سازمان در دوران پساتحریم است.

در این نشست ،مریم قبادی دانا ، مشاور رییس سازمان ملی استاندارد ایران در امور زنان و خانواده ، به بیان گزارشی از مشارکت زنان در فعالیت های سازمان ملی استاندارد ایران پرداخت .

گفتنی است : در پایان این نشست ، همسران مقامات دولتی از آزمایشگاههای سازمان در پژوهشکده غذایی و کشاورزی ، شیمی و پتروشیمی و برق و مکانیک پژوهشگاه استاندارد بازدید به عمل آوردند.
 
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین