|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۹۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیکنان تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی اخطار داد.
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیکنان تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی اخطار داد.

پس از پایان مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای از اخطار به بازیکنان تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی خبر داد.

تیم تراکتورسازی در جریان آخرین دیدار خود از مرحله گروهی روز سه‌شنبه (14 اردیبهشت 95) به مصاف الهلال عربستان رفت و این دیدار را با نتیجه 2-یک به حریف واگذار کرد. این در حالی است که سینا آشوری در دقیقه 73 از سوی داور کارت زرد دریافت کرده بود. با توجه به اینکه تراکتورسازی به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات صعود کرده است، بازیکن مذکور در صورت تکرار تخلف در دیدارهای پیش رو، طبق آیین‌نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تنبیهات بیشتری برایش درنظر گرفته می‌شود.

همچنین تیم سپاهان روز چهارشنبه (15 اردیبهشت 95) به مصاف الاتحاد عربستان رفت و این دیدار را با نتیجه 2-صفر به حریف واگذار کرد. در جریان برگزاری این دیدار عبدالله کرمی در دقایق 14 و 85 از سوی داور کارت زرد دریافت کرد. با توجه به قوانین انضباطی AFC این بازیکن در دیدار بعدی از همراهی تیمش محروم خواهد بود. این در حالی است که تیم سپاهان نتوانست از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

منبع : میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین