|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۹۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کفاشیان در ادامه پیرامون اینکه فکر نمی کند نایب رئیسی نوعی شکست محسوب می‌شود گفت: من فکر می‌کنم ما موفق شده‌ایم، همینکه مجمع به آقای تاج رای داد که راه فدراسیون را می‌آمد، خودش نوعی پیروزی است.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ضمن تاکید بر اینکه مجمع به خاطر شناخت بیشتر به تاج رای داده است گفت: هم خودم خسته بودم و هم برخی دوست نداشتند من رئیس فدراسیون فوتبال بمانم.

 علی کفاشیان پس از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال و مشخص شدن جانشین خودش در مورد حرف‌های آجرلو پیرامون اینکه پشت پرده انتخابات موارد خاصی وجود داشته گفت: من اطلاع ندارم که سیستم بالادستی چه کسی را برای ریاست می خواسته اند و آقای آجرلو در این زمینه چه حرف هایی گفته اند، ایشان شخص زحمتکش و لایقی هستند اما چون در این سال‌ها در سیستم فدراسیون فوتبال نبوده‌اند و طبیعتا آقای تاج هفت سال در این سیستم کار کرده اند، شاید اعضا با این شناخت به ایشان رای داده‌اند و این به نظر من یعنی موفقیت و ادامه راه گذشته فدراسیون فوتبال.

کفاشیان در ادامه پیرامون اینکه فکر نمی کند نایب رئیسی نوعی شکست محسوب می‌شود گفت: من فکر می‌کنم ما موفق شده‌ایم، همینکه مجمع به آقای تاج رای داد که راه فدراسیون را می‌آمد، خودش نوعی پیروزی است.

وی در مورد دلیل عدم ثبت نام خودش برای ریاست فدراسیون فوتبال تاکید کرد: من پیش خودم گفتم هشت سال اینجا کار کرده‌ام و خسته هم شده ام، یک سری هم دوست نداشتند که من رئیس باشم در نتیجه کنار کشیدم، من احساس می کردم اگر دوباره رئیس باشم ممکن است درگیری ها اضافه شود و این به ضرر فوتبال تمام می شود و من دوست نداشتم که فوتبال صدمه بخورد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران در مورد اینکه رای نیاوردن اسلامیان ممکن است به توصیه رئیس سازمان بازرسی داشته باشد گفت: شاید چنین بوده است، من آقای اسلامیان را موجه می‌دانستم و فکر می‌کردم ایشان رای خواهد آورد به همین دلیل می گویم ممکن است توصیه سازمان بازرسی در این مسیر تاثیرگزار بوده باشد. ضمن اینکه در این مجمع من تصمیم داشتم از کسی حمایت نکنم تا شائبه‌ای هم ایجاد نشود.

وی در مورد اینکه پیش از این اعلام کرده بود می‌گوید که چه کسانی نمی‌خواهند من در این فوتبال بمانم حرفی نزد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین