|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۹۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
علي اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور سابق در گفتگو با خبرنگار آريا، به پرسش هاي خبرگزاري آريا پاسخ داد که به صورت پرسش و پاسخ در ادامه مي آيد:
جوانفکر گفت: آقاي احمدي نژاد فعلا هيچ تصميمي براي شرکت در انتخابات رياست جمهوري سال آينده ندارند. .

علي اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور سابق در گفتگو با خبرنگار آريا، به پرسش هاي خبرگزاري آريا پاسخ داد که به صورت پرسش و پاسخ در ادامه مي آيد:


برخي از چهره هاي اصولگرا از دخالت دولت روحاني در انتخابات سخن مي گويند. آقاي ميرتاج الديني معاون آقاي دکتر احمدي نژاد گفته به نتايج انتخابات مشکوک است. نظر شما در اين خصوص چيست؟

بنده مسئول اظهارات ديگران نيستم و در اين خصوص نظري ندارم .

آقاي هاشمي رفسنجاني گفته است: در دوره احمدي نژاد به ويژه پس از سال 88 انقلاب داشت منحرف مي‌شد و به سمت اختناق مي‌رفت، من موفق شدم در بدترين شرايط تا حدودي اين وضع را عوض کنم و مردم با همان مردانگي که انقلاب کردند سال 92 هم پيروز شدند. اکنون ديگر مي‌توانم راحت بميرم.  پاسخ شما به اين اظهارات چيست؟

به آقاي هاشمي مي گويم خيلي زحمت کشيديد، خسته نباشيد.

بعد از بسته شدن پرونده انتخابات مجلس دهم که پرونده انتخابات رياست جمهوري سال 96 باز شده است، برخي از چهره هاي اصلاح طلب و حتي اصولگرا حملاتي را به آقاي احمدي نژاد آغاز کرده اند و ادعا مي کنند که آقاي احمدي نژاد هيچ شانسي براي پيروزي در انتخابات ندارد، مردم از او استقبال نخواهند کرد، اصولگرايان نيز اشتباه خود را در حمايت از اقاي احمدي نژاد تکرار نخواهند کرد. به نظر شما چرا اين حملات به آقاي احمدي نژاد صورت مي گيرد؟ اگر ايشان نامزد انتخابات رياست جمهوري شوند، واکنش مردم و جريان هاي سياسي به اين موضوع چگونه خواهد بود؟

آقاي احمدي نژاد فعلا هيچ تصميمي براي شرکت در انتخابات رياست جمهوري سال آينده ندارند. در عين حال به دوستان با هر گرايش سياسي که دارند مي گويم اگر آقاي احمدي هيچ شانسي براي پيروزي ندارند، پس شما چرا اينقدر نگران هستيد؟ لطفا به خاطر حفظ ظاهر هم که شده، آرامش خودتان را از دست ندهيد.

اخيرا سايت پايش در مطلبي به شعار جديد انتخاباتي احمدي نژاد پرداخته و اعلام کرد: در برنامه هاي انتخاباتي که توسط کارشناسان دفتر احمدي نژاد تهيه و به تاييد رسيده، توجه به مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم و بويژه طبقات فرودست در اولويت قرار گرفته است.بر اساس اين طرح، چنانچه احمدي نژاد نامزد انتخابات شود، جذاب ترين شعار انتخاباتي وي، ايجاد اشتغال براي حداقل يک فرزند هر خانوار است. به گفته طراحان اين برنامه، هر خانواده اي در دولت آينده احمدي نژاد يک سهميه استخدامي خواهد داشت و بر اساس پيشنهاد اعضاي خانواده، دولت يک نفر را استخدام خواهد کرد.همچنين در صورت نامزدي احمدي نژاد در انتخابات، او وعده افزايش يارانه هاي نقدي را خواهد داد. در برنامه هاي انتخاباتي احمدي نژاد همچنين قرار است به هر استان براي حضور در هيات دولت سهميه داده شود. شما از اين طرح انتخاباتي اطلاع داريد؟ و نظرتان در اين خصوص چيست؟

بله خبر دارم که يک سايتي به نام پايش ايجاد شده است تا هر از گاهي يک دروغي را به آقاي احمدي نژاد نسبت بدهد و رسانه ها هم آن را در بوق و کرنا بکنند و مبناي داستان سرايي و تحليل و تفسيرهاي بي سر و ته خود قرار دهند.

آقاي احمدي نژاد بعد از سفرهاي استاني اخيري که داشته اند، در تازه ترين ديدارهاي خودبا آقاي ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما ديدار کرده اند. آيا اين سفرهاي استاني و ديدارها، به معناي آماده باش آقاي احمدي نژاد براي ورود به عرصه انتخابات رياست جمهوري سال 96 نيست؟

سفر استاني به دوران رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد مربوط مي شود و ايشان سفر استاني نمي روند و سفرهايي که مي روند براي بازخواني گفتمان امام (ره) و تبيين آرمانهاي انقلاب اسلامي است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین