|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۹۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
وی تصریح کرد: همزمان سیستم‌های حمل و نقل عمومی در داخل پارکینگ‌ها انتقال مراجعین به محل برگزاری نمایشگاه را بر عهده گرفته‌اند.
رئیس پلیس‌راه راهور ناجا با اشاره به ترافیک پرحجم در اطراف محل برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب، از اتخاذ تمهیدات ویژه برای کاهش بار ترافیکی این محدوده خبر داد.

 سرهنگ حمحمد حسین حمیدی افزود: قرارگیری مجموعه نمایشگاهی شهر تهران در خرجی تهران و جنب آزادراه خلیج‌فارس و همزمان با تعطیلی ۲ روزه و سفرهای شهروندان و بار ترافیکی پایان هفته برای زیارت اهل قبور و تلاقی آن با استقبال مردم برای بازدید از نمایشگاه پرمخاطب کتاب که از تهران، شهرها و استان‌های مجاور به محل این نمایشگاه مراجعه داشتند موجب شد بار ترافیکی حدفاصل بزرگراه آزادگان تا عوارضی تهران - قم پرحجم شود.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده در این خصوص گفت: برابر هماهنگی صورت گرفته اخذ عوارض از خودروها از محل عوارضی فعلی به عوارضی قم منقل شد.

رئیس پلیس‌راه راهور ناجا با اشاره به این که ۱۰ هزار پارکینک برای پارک خودروهای مراجعین درنظر گرفته شده بود افزود: با استقبال قابل توجه شهروندان و هماهنگی صورت گرفته ۵ هزار پارکینگ نیز به این مجموعه از دانشگاه مجاور افزوده شد تا مراجعین برای پارک خودروهای خود با مشکلی مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: همزمان سیستم‌های حمل و نقل عمومی در داخل پارکینگ‌ها انتقال مراجعین به محل برگزاری نمایشگاه را بر عهده گرفته‌اند.

رئیس پلیس‌راه راهور ناجا با اشاره به این که توصیه می‌کنیم بازدیدکنندگان از مترو یا اتوبوس و تاکسی برای دسترسی به نمایشگاه کتاب استفاده کنند، افزود: تلاقی تعطیلات و سفرهای شهروندان موجب بار ترافیکی پرحجم در این محدوده شده است و قطعا در موارد مشابه مواجهه با ترافیک پرحجم در این محدوده دور از ذهن نیست لذا توصیه پلیس استفاده از سامانه‌های حمل و نقل عمومی برای بازدیدکنندگان است.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است با پایان تعطیلات و آغاز روز کاری از شنبه و کاهش سفرهای خروجی از پایتخت شرایط ترافیکی نمایشگاه کتاب بهبود می‌یابد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین