|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۹۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳
کردنوری کاغذی به من نشان داد و گفت این مصوبه هیئت مدیره باشگاه است که قید شده شورای آکادمی و شامل من، یک نفر از اعضای هیئت مدیره، مدیر آکادمی و یک نفر از هم طرف افشارزاده می‌شد.
مدیر اجرایی آکادمی استقلال با بیان اینکه دیگر نمی‌تواند در این سمت به کارش ادامه دهد گفت: خودسرانه در سایت باشگاه استقلال برای گرفتن تست در رده‌های سنی تبلیغ کرده‌اند.

حسن روشن  در مورد اینکه گفته می‌شود به مسئولان استقلال گفته دیگر نمی‌تواند در آکادمی این باشگاه فعالیت کند، اظهار داشت: این موضوع صحت دارد. آقایان خودسرانه در سایت باشگاه تبلیغ کرده‌اند که ورزشکاران برای حضور در تیم‌های پایه تست بدهند. از همه بدتر اینکه اعلام شده 10 هزار تومان باید پرداخت کنند.

وی افزود: همه دعواهای ما در این 10 سال این بود که کسی پولی ندهد. عباس کرد‌نوری دوست خودش، عباس رضوی را به آکادمی آورده و گفته که باید رئیس آکادمی شوی. من هم قرار بود به آکادمی در قسمت اجرایی کمک کنم. به رضوی که دوست من هم هست، گفتم بودجه‌ای برای کار ما تصویب شده است. او پاسخ داد که من باید از زندگی‌ام بگذرم و این پول کم است. به رضوی گفتم در استقلال از این خبرها نیست. چند روز بعد به کردنوری گفتم استقلال میلیاردر است و 400 میلیون به رضوی بدهید که کارش را شروع کند. جالب است که رضوی گفته این پول کم است.

مدیراجرایی آکادمی استقلال خاطرنشان کرد: از ابتدا با بهرام افشارزاده طرف بودم. به افشارزاده گفته بودم بازنشسته شده‌ام و اجازه دهید استراحت کنم اما او گفت شما بدهکارید و باید کمک کنید. افشارزاده سه روز بعد تماس گرفت و گفت باید به شهرداری برویم. در شهرداری آقای رضایی و قالیباف محبت کردند و استادیوم اختصاصی به استقلال و پرسپولیس دادند. به افشارزاده گفتم که برای آکادمی نیاز به بودجه داریم. گفتند بودجه فصل گذشته 500،600 میلیون تومان بوده و امسال 700 میلیون تصویب شده است.

روشن ادامه داد: کردنوری کاغذی به من نشان داد و گفت این مصوبه هیئت مدیره باشگاه است که قید شده شورای آکادمی و شامل من، یک نفر از اعضای هیئت مدیره، مدیر آکادمی و یک نفر از هم طرف افشارزاده می‌شد. متوجه شدم زیر برگه تنها خودش امضا کرده و آن را به من نشان داده است. به او گفتم مصوبه‌ای را نشان می‌دهی که تنها خودت امضا کرده‌ای؟ متاسفانه تا افشارزاده به خارج از تهران می‌رود، هر کاری برای خودشان می‌کنند. برای باشگاه جای تاسف است که همه می‌خواهند کمک کنند ولی یک نفر مثل عباس کردنوری می‌خواهد تست بگیرد. اگر هزار نفر برای تست دادن اعلام آمادگی کرده و 10 هزار تومان به حساب باشگاه واریز کنند، مجموع پول 10 میلیون تومان می‌شود. باشگاه استقلال لَنگ 10 میلیون تومان است؟

«یکی از شرط‌های اصلی من این بود که کسی در کارمان دخالت نکند».  وی با بیان این جمله عنوان کرد: اصلا روحم خبر نداشت که قرار است در رده‌های سنی تست بگیرند. اگر قرار به تست گرفتن باشد، ابتدا باید مربیان رده‌های سنی انتخاب شوند و سپس تست بگیرند. من با این شرایط نمی‌توانم کار کنم.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین