|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
بهای نفت در معاملات صبح روز دوشنبه بازار آسیا تحت تاثیر بهبود شاخص های اقتصادی چین و آمریکا به عنوان بزرگترین مصرف کنندگان طلای سیاه جهان، افزایش یافت.
بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در دسامبر(آذر ماه) در بازار معاملات آسیا با 9 سنت افزایش به 94 دلار و 70 سنت رسید.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، نفت برنت دریای شمال نیز برای تحویل در زمان مشابه با 25 سنت افزایش، بشکه ای 106 دلار و 16 سنت معامله شد.

ˈدزموند چوآˈ تحلیلگر موسسه کارگزاری ˈسی. ام. س. مارکتˈ سنگاپور در یادداشتی نوشت: این هفته سرمایه گذاران داده های اقتصادی مربوط به اقتصاد آمریکا و بویژه آمار مربوط به اشتغال این کشور را مورد بررسی قرار می دهند.

این گزارش با اشاره به تمرکز بازار بر شاخص های نشانگر سلامت اقتصاد آمریکا، افزود : بانک مرکزی این کشور، هفته گذشته از ادامه پیشرفت فعالیت های اقتصادی خبر داد. این امر نگرانی بازار را در مورد کاهش اقدامات حمایتی این بانک از اقتصاد آمریکا قوت بخشید.

این بانک در چارچوب اقدامات حمایتی خود از اقتصاد هر ماه 85 میلیارد دلار نقدینگی به بازار آمریکا تزریق و به این ترتیب خرید مواد اولیه را پشتیبانی می کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در معاملات روز جمعه بازار نیویورک، بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه دسامبر(آذر ماه) با یک دلار و 77 سنت کاهش به 94 دلار و 61 سنت پایین ترین حد از ماه ژوئن تاکنون رسید.

در همین روز در بازار لندن، نفت برنت دریای شمال برای تحویل در زمان مشابه با 2 دلار و 93 سنت کاهش نسبت به روز پنجشنبه ، بشکه ای 105 دلار و 91 سنت معامله شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین