|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۹۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
تعدادی از دانشجویان حاضر در نمایشگاه در گفت‌و‌گو با تسنیم دلیل این امر را ناآگاهی ناشران از نحوه استفاده از بن‌های مجازی کتاب می‌دانستند.
در حالی که صدور بن‌ کارتهای مجازی کتاب برای دانشجویان به عنوان یکی از مزیت‌های این دوره نمایشگاه اعلام شده بود، ناآگاهی برخی از ناشران درباره نحوه عملکرد این بن‌ها در نمایشگاه کتاب دردسرساز شد.

  بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی صبح روز گذشته، 15 اردیبهشت، کار خود را آغاز کرد که در همان گام نخست، با مشکلات متعددی همراه بود؛ از اطلاع‌رسانی ناکافی و گاه نادرست گرفته تا قطعی برق در برخی از سالن‌ها که در نهایت گرمای برخی از سالن‌ها موجب نارضایتی حاضران و ناشران را فراهم کرد.
هر چند به نظر می‌رسد وجود بخشی از این مشکلات طبیعی است و به اصطلاح هر خانه نویی با مشکلات این چنینی همراه است، اما بروز مشکلاتی دیگر در نمایشگاه دردسر تازه‌ای برای مخاطبان خود ایجاد کرده است.

در حالی که پیش از این بن کارتهای مجازی برای دانشجویان و طلاب مزیتی بر دیگر دوره‌ها در زمینه تسهیلات رفاهی اعلام شده بود، اما ناآگاهی برخی از ناشران از نحوه استفاده از این بن‌های جدید کار مخاطبان را با مشکل مواجه کرد. این موضوع که بیشتر در سالن ناشران دانشگاهی به سبب حضور پررنگ‌تر دانشجویان، دیده شده است، سبب شد تا تعدادی از دانشجویان از استفاده از این بن‌ کارتها صرف نظر کرده و آنها را به بن‌کارت الکترونیک تبدیل کنند.

تعدادی از دانشجویان حاضر در نمایشگاه در گفت‌و‌گو با تسنیم دلیل این امر را ناآگاهی ناشران از نحوه استفاده از بن‌های مجازی کتاب می‌دانستند.

از سوی دیگر، در حالی که قرار بود شرکت آسان پرداخت به عنوان مجری امر، اطلاعات کافی را در اختیار ناشران قرار دهد، تعدادی از ناشران و غرفه‌داران بخش دانشگاهی از نحوه استفاده از بن کارت‌های جدید اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفته‌اند که تاکنون آموزش و اطلاعاتی در این زمینه به آنها داده نشده است.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین