کد خبر: ۹۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
این نمایش از روابط انسان ها بایکدیگر و رنجها و غمهای مردم تنگدست صحبت می کند، از زنانی بربادرفته.زناني كه بسان گلبدون مراقبترهاشده اند و پژ مرده اند...زنانی که بادردهایشان زندگی میکنند.
این نمایش از روابط انسان ها با یکدیگر و رنجها و غمهای مردم تنگدست صحبت می کند، از زنانی بربادرفته.زناني كه بسان گل بدون مراقبت رها شده اند و پژ مرده اند...زنانی که بادردهایشان زندگی میکنند.

به گزارش روابط عمومی؛ نمایش"گلدونه خانوم" نوشته "اسماعیل خلج" که بعد از مدتها اجازه اجراپیداکرد،توسط گروه تئاتر"کا" و به کاگردانی النا آهی به روی صحنه می رود.



نمایش آتش تقی پور،کوروش ساسانیان،حمیدعرب و الناآهی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند؛ از دیگر عوامل این کار می توان به موسیقی زنده: ابوذرهمتی، طراحی چهره و اجرا: سحرسیمایی،طراح صحنه: میلادسمسارپور، دستیاران کارگردان:عیسی محمدی و علیرضامحسنی، مدیرصحنه:نفیسه مروتی،منشی صحنه:شهرزاد، مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت و عکاس: آرتينه ارطونيان اشاره کرد.

"گلدونه خانوم" ازتاریخ23 اردیبهشت به مدت یکماه ساعت هفت عصردرسالن اصلی مجموعه تئاترمحراب واقع درتقاطع خیابان ولیعصر و خیابان امام خميني (سپه)به روی صحنه می رود.

«گلدونه خانم»که در دهه پنجاه به کارگردانی استاد اسماعیل خلج مدت دوسال به روی صحنه بود اینک مجددا به روی صحنه می رود؛ این نمایش از روابط انسان ها با یکدیگر و رنجها و غمهای مردم تنگدست صحبت می کند، از زنانی بربادرفته.زناني كه بسان گل بدون مراقبت رها شده اند و پژمرده اند...زنانی که بادردهایشان زندگی می کنند.

این نمایشنامه مورد تجلیل بهرام بیضایی،اکبر رادی، محمدرحمانیان، ناصح کامگاری و اساتید بنام تئاترایران قرارگرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین