|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۹۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸
عارف تاکید کرد: به افرادی که هنوز پیام مردم را دریافت نکرده‌اند توصیه می‌کنم که با مردم همراه شوند و بپذیرند که برای چه و چه هدفی می‌خواهند در جمهوری اسلامی ایران که نظام مقدسی است مسئولیت بپذیرند.
منتخب مردم تهران تصاویر منتشر شده از مینو خالقی را جعلی خواند و گفت: اگر سندی پس از رای یک منتخب پیدا شد، باید در موقع بررسی اعتبارنامه‌ها بررسی شود.

 محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم عصر (سه شنبه) در دانشگاه خوارزمی تهران اظهار داشت: متاسفانه علیرغم فضای خوبی که در پس از انتخابات ایجاد شده است ما با بداخلاقی‌هایی روبرو هستیم و در این مورد می‌توان به مسایلی که در مورد منتخب مردم اصفهان شکل گرفته است اشاره کرد.

وی با اشاره به ابطال آرای مینو خالقی منتخب مردم اصفهان گفت: یکی از منتخبین اصفهان توسط مردم انتخاب شده است اما با تفسیری، ایشان معرفی نمی‌شود در حالی که ماده 30 آیین نامه مجلس شفاف در این مورد، مسئله را روشن کرده است.

به نوشته فارس، عارف به استناد ماده 30 آیین نامه مجلس گفت: طبق این قانون اگر سندی پس از رای یک منتخب پیدا شد، باید در موقع بررسی اعتبارنامه‌ها بررسی شود. بنده نیز دوم فروردین ماه با مینو خالقی جلسه داشته ام اما چون مبنای ما آرامش بود مسئله را رسانه‌ای نکردیم.

وی تاکید کرد ما به استناد قانون پیشگیری‌های بسیار جدی انجام دادیم و باید مسئله در مجلس مطرح شود. متاسفانه امروز شاهد انتشار تصاویر خلاف شرع و اخلاق در فضای مجازی هستیم که به این خانواده دین دار و انقلابی نسبت می‌دهند.

وی افزود: کدام دین به شما اجازه می دهد با آبروی یک بانونی مومنه بازی کنید. ای کاش کسانی که دست به انتشار چنین تصاویری زدند لااقل دم از دین و اخلاق نمی‌زدند و می‌گفتند چنین کارهایی برای حذف رقیبمان است چرا که در این صورت چنین اقداماتی  اشکالی نداشت اما متاسفانه امروز این بداخلاقی‌ها به حساب دین و ارزش‌ها گذاشته می‌شود.

عارف تاکید کرد: به افرادی که هنوز پیام مردم را دریافت نکرده‌اند توصیه می‌کنم که با مردم همراه شوند و بپذیرند که برای چه و چه هدفی می‌خواهند در جمهوری اسلامی ایران که نظام مقدسی است مسئولیت بپذیرند.

منتخب مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه این تصاویر جعلی به شدت تکذیب می‌شود، گفت: من از عاملان این اقدام می‌پرسم که چرا شرع را رعایت نمی‌کنید و چرا در مقابل این بداخلاقی‌ها سکوت اختیار شده است باید به این مسئله را به طور جد رسیدگی کرد و جلوی این بداخلاقی‌ها را گرفت.

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: اساس حرکت ما برمبنای ارزش‌های اسلامی است و امیدواریم همه از برکت این روزها یعنی رجب، شعبان و رمضان حداکثر استفاده را ببرند چرا که مهمتر از اینکه کشور و مردم را بسازیم ابتدا باید خودسازی صورت گیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین