|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۹۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
سرمربی منچستر سیتی به تیم پیشین خود کنایه زد.
سرمربی منچستر سیتی به تیم پیشین خود کنایه زد.

مانوئل پیگرینی در مصاحبه با روزنامه ال موندو درباره دوران حضورش در رئال مادرید و آینده خود صحبت کرد. سرمربی منچستر سیتی گفت: زمانی که کسی هدایت مادرید را برعهده می گیرد باید بپذیرد مادرید تنها یک باشگاه ورزشی نیست و خیلی سیاسی است. کسانی در آن دخالت دارند که از فوتبال شناختی ندارند. اگر کسی با انتقاداتی که منشا سیاسی ورزشی و یا علایق شخصی دارند ضعیف شود فرد آماده ای نیست.

او در مورد جدایی اش از مادرید اظهار کرد: می دانستم که در آگوست باید خداحافظی کنم چون فلورنتینو پرس این موضوع را به رییس باشگاه ویارئال گفته بود و او نیز آن را به من گفت.

سرمربی شیلیایی درباره بازی برگشت چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر مادرید گفت: برای کسب تساوی بدون گل به سانتیاگو برنابئو نمی رویم. می خواهیم حمله کنیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و گلزنی کنیم.

پیگرینی، کریستیانو رونالدو را در گلزنی متفاوت عنوان کرد و افزود: بدشانس بودم که هنگام حضورم در مادرید او را دو ماه به خاطر شکستگی قوزک پا از دست دادم.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، او درمورد دو سال حضورش در سیتی گفت: در چهارسال آخر که دوسال من و دو سال مانچینی سرمربی بودیم سیتی دوبار فاتح لیگ برتر شد و با شناخت کمی که داشتیم سه جام را کسب کرد. در اروپا پیش از آمدنم سیتی از مرحله گروهی صعود نکرد سپس دوبار در مرحله یک هشتم حذف شد و اکنون در نیمه نهایی هستیم.

فصل آینده پپ گواردیولا هدایت تیم انگلیسی را برعهده خواهد گرفت. پیگرینی درباره آینده خود اظهار کرد: می خواهم به مربیگری ادامه دهم، دوست دارم در ایتالیا کار کنم و این لیگ را نیز تجربه کنم. مربیگری در اسپانیا را رد نمی کنم، 10 سال فوق العاده را در آنجا داشتم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین