|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
»
کد خبر: ۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
وزیر اطلاعات از در چارچوب شرع عمل کردن به عنوان سنتی یاد کرد که از گذشته تاکنون و بر وزارت اطلاعات حاکم بوده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی در جلسه شورای اداری و تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم اظهار داشت: عطر حسینی بودن را باید در زندگی ارزانی بداریم و در هر شرایطی باید عاشورایی باشیم.

وی ادامه داد: تاکنون از بیانات سخنوران و دانشوران بهره‌های زیادی از واقعه کربلا گرفته شده و باید هر سال نگاهی تازه و نو به واقعه کربلا داشته باشیم.

وزیر اطلاعات یادآور شد:سیدالشهدا هدف و رویه و نقشه راه مشخصی داشته و همه آن‌ها برای ما به عنوان سرمشق مطرح است.

علوی با بیان این‌که همه کارها باید در چارچوب احکام شرع اسلام باشد، گفت: براساس فرموده مقام معظم رهبری در دیدار با همکاران وزارت اطلاعات، حقوق شرعی صد در صد باید رعایت شود. موفقیت در وزارت اطلاعات سبب تبعیت از اسلام و ناموفقی ناشی از بی‌تبعیتی از اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: امروز وزارت اطلاعات شرع‌ محوری، قانون‌محوری و اخلاق محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: سنتی که بر وزارت اطلاعات از وزرای گذشته و اکنون و بر تمامی کارکنان حکم‌فرما بوده، دنبال کردن کارها در چارچوب شرع است.

علوی افزود: چارچوبی که وزارت اطلاعات دنبال می‌کند، همان چارچوبی است که قرآن حکم می‌کند و قرآن امنیت پایدار را امنیت فرهنگ بنیان می‌داند.

وی اظهارداشت: کار وزارت اطلاعات با خون، جان و آبروی مردم سر و کار دارد که بسیار حساس است.

وزیر اطلاعات یادآور شد:با توجه به مسائل شرعی، اخلاقی و قانونی که همواره در این وزارتخانه بوده، خوشبختانه امنیت مثال‌زدنی در جمهوری اسلامی حاکم است و به لطف خداوند این امنیت با مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) فراهم است.

علوی با بیان این‌که در دنیای پیچیده کنونی باید امنیت را پابرجا بداریم، گفت:وظیفه ما فراهم کردن امکانات و وظیفه آحاد مردم این است که همواره با ما باشند تا امنیت فراهم شود.

علوی افزود: در مازندران نیز امنیت حکمفرما شده و هیچ گونه ناامنی در استان نداشتیم.
 
در این مراسم از زحمات حق پرست مدیرکل اطلاعات مازندران تقدیر شد و سبحانی به عنوان مدیر کل جدید اطلاعات مازندران منصوب شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
0
0
امیدواریم که در عمل نیز اینگونه باشد ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین