|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۹۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
وی ادامه داد: تعدادی از ملی پوشان که در رقابت های قهرمانی آسیا در تاشکند حضور داشتند و بخشی دیگر از پولادمردان که در تهران تمرینات خود را دنبال می کنند تیم المپیکی ایران را در ریو تشکیل خواهند داد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری پس از نایب قهرمانی تیم ایران در آسیا گفت: این پیروزی‌ها را باید فراموش کنیم و با جدیت خیلی بیشتر باید به فکر موفقیت در المپیک ریو باشیم.

 علی مرادی در خصوص حضور تیم ملی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا تصریح کرد: بعد از تغییراتی که در کادر فنی ایجاد شد، به سرعت اصلاحات لازم را انجام دادیم و تیم ملی اکنون در مسیر خوبی قرار گرفته است. در مسابقات قهرمانی آسیا به طور نسبی حضوری موفقیت آمیز داشتیم که با توجه به همین دیدگاه باید خود برای المپیک آماده کنیم. در این راستا قبل از آن نیز تورنمنت بین المللی جام فجر را به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک را باید پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: تعدادی از ملی پوشان که در رقابت های قهرمانی آسیا در تاشکند حضور داشتند و بخشی دیگر از پولادمردان که در تهران تمرینات خود را دنبال می کنند تیم المپیکی ایران را در ریو تشکیل خواهند داد. تعدادی از ملی پوشان هنوز به آن قدرت و آمادگی کافی برای حضور در المپیک نرسیده اند که در مدت باقیمانده تا المپیک باید با جدیت برنامه های تمرینی را دنبال کنند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: رقابتهای قهرمانی آسیا در تاشکند از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. ضمن اینکه یکی از ملی پوشان نیز در روز اول به دلیل وزن کم کردن دچار آسیب شد و اگر شرایط بهتری داشت به طور حتم تیم ملی ایران قهرمان آسیا شده بود و ضمن آنکه تیم ایران با اختلاف ۶ امتیاز نسبت به چین دوم شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین