|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۹۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
وی گفت: در صورتی كه این نشست نیز نتیجه ای نداشته باشد برای اجرای هر چه زودتر حكم تخریب طبقه اضافی پاساژ علاء الدین به بالاترین مقام قضایی كشور شكایت خواهم كرد.
 عضو هیات‌ رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره اینكه مهلت تخریب طبقه اضافی پاساژ علاء الدین پایان یافته گفت: باید هر چه زودتر حكم تخریب آن اجرا شود.

ابوالفضل قناعتی ر با بیان اینكه جلسه های هماهنگی در خصوص وضعیت این پاساژ هفته گذشته با شهردار منطقه 11 برگزار شد افزود: در همین ارتباط جلسه‌ای نیز با حضور دادستان تهران، مالك و نماینده شهردار هفته آینده برگزار می شود.

وی گفت: در صورتی كه این نشست نیز نتیجه ای نداشته باشد برای اجرای هر چه زودتر حكم تخریب طبقه اضافی پاساژ علاء الدین به بالاترین مقام قضایی كشور شكایت خواهم كرد.

قناعتی افزود: چهارماه از تعهد مالك برای تخریب طبقه اضافی می گذرد و در این مدت وی فرصت داشت تا آن را تخریب كند اما هنوز اقدام به تخریب طبقه هفتم كه بطور غیرمجاز ساخته شده نكرده و از اجرای حكم امتناع می كند.

وی با بیان اینكه شهرداری برای ورود به پاساژ و تخریب نیاز به حكم دادستانی دارد افزود: اگر در جلسه با دادستانی به نتیجه نرسیم، مسیر دیگری رابرای اعمال قانون در پیش گرفته و به مقام بالاتر شكایت می كنیم.

قناعتی گفت: مهلت تخریب كامل طبقه اضافه این پاساژ تا دهم اردیبهشت‌ ماه بود كه هنوز اجرا نشده است.

مجتمع علاءالدین در تقاطع خیابان حافظ و خیابان جمهوری، معروفترین مركز خرید و فروش گوشی تلفن همراه در تهران است كه ساخت آن در سال 74 آغاز شد.

ساخت طبقات اضافی در این مجتمع موجب صدور حكم ماده 100 مبنی بر قلع مستحدثات زاید در طبقه هفت و رفع خلاف از تغییر كاربری پاركینگ منفی سه و اعاده كاربری در سال 93 شد و شورای شهر تهران یكماه برای اجرای حكم به شهرداری مهلت داد.

با شكایت مالك به دیوان عدالت اداری، حكم تخریب تا صدور حكم نهایی به تعویق افتاد و دیوان نیز رای صادره را تایید كرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین