|
|
امروز: پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۹۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
سرهنگ حسین رضایی، رئیس پلیس فتا استان یزد در این رابطه گفت: به دنبال اعتراف دختر جوان به هک سایت اسباب بازی او با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد.
دختر جوان زمانی که صاحب کارش او را اخراج کرد، تصمیم به انتقامگیری گرفت. او با هک سایت تولیدی محل کار سابقش، مطالب نامناسب برای کاربران این سایت ارسال می‌کرد.

چندی پیش ب فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس مراجعه و از هک شدن سایت مربوط به کارگاه تولیدیاش توسط فرد ناشناسی شکایت کرد.مرد جوان به پلیس گفت: یک کارگاه تولید اسباب بازی دارم و به همین منظور سایتی را در فضای مجازی طراحی کرده و از آن طریق با والدین ارتباط برقرار می‌کردم. مدتی است که فرد ناشناسی سایت شرکت را هک و اقدام به ارسال مطالب نامناسب به مخاطبان کرده است.

به دنبال این شکایت، تحقیقات توسط کارآگاهان پلیس فتا آغاز و در بررسی‌ها شماره تلفن همراهی از فردی که اقدام به هک کرده بود به دست آمد. با به‌دست آمدن تنها سرنخ این پرونده، مشخصات صاحب سیم کارت شناسایی و تحقیقات از او صورت گرفت. صاحب سیم کارت که مرد میانسالی بود در تحقیقات عنوان کرد که مهارت لازم برای کار با کامپیوتر را ندارد و خط تلفن همراهش دست دخترش است. با مشخص شدن این موضوع، تحقیقات از دختر مرد میانسال صورت گرفت و درنهایت او به هک سایت تولیدی اسباب بازی اعتراف کرد. دختر جوان در این رابطه به پلیس گفت: قبلا مدتی کارمند شاکی بودم و به علت اینکه مرا از کار بیرون کرده و دستمزد مرا پرداخت نکرده بود برای انتقام از وی دست به این کار زدم.

سرهنگ حسین رضایی، رئیس پلیس فتا استان یزد در این رابطه گفت: به دنبال اعتراف دختر جوان به هک سایت اسباب بازی او با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد.


منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین