|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲
»
کد خبر: ۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
خاتمی خاطرنشان کرد:«باید دل‌ها به‌هم نزدیک‌تر شود. رییس‌جمهور را کمک کنیم که در حد توان خودش به سوی بهبود امور پیش برود.»
تدبیر و امیدحجت الاسلام سید محمد خاتمی، طی دیداری با برخی از خبرنگاران رسانه های اصلاح طلب با تاکید بر این که «رییس‌جمهور همه کاره نیست و باید توقعات را با امکانات و اختیاراتی که دارد تنظیم کند»، گفت: «البته آن چه جامعه می‌خواهد فزون خواهی نیست، خواست مردم در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی معقول است و خواست انقلاب بوده است اما مشکلات زیاد است و باید واقع بین بود، فرصت داد بدون شتاب و با تشخیص اولویت‌ها مسائل را پیش ببرند. همه باید کمک کنیم که به این نتایج برسیم و فضای مناسب‌تری فراهم آید.»

او با اشاره به تنگنای معیشتی مردم، اظهار کرد: «ان‌شالله شاهد تحقق حقوق ملت، آزاد بودن رسانه‌ها در چارچوب قانون، امنیت داشتن رسانه‌ها و خبرنگاران و برطرف شدن ناروایی‌هایی که در حق خبرنگاران و رسانه‌ها صورت گرفته باشیم.»

سید محمد خاتمی با بیان این که «همه باید کمک کنیم مسیر و امیدی که ایجاد شده به گونه‌ای پیش رود که همه راضی باشند چرا که ناراضی نمی‌خواهیم»، خاطرنشان کرد:« ما بد کسانی که سعی کردند صحنه را برما تنگ کنند نمی‌خواهیم. باید دل‌ها به‌هم نزدیک‌تر شود. رییس‌جمهور را کمک کنیم که در حد توان خودش به سوی بهبود امور پیش برود.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین