کد خبر: ۹۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
پیروزبخت بر تسهیل و تسریع فرآیند تجارت تاکید کرد و افزود: با قانونمند تر شدن فرآیند تجارت می توانیم به این مهم دست یابیم .
دویست و پنجاه و هشتمین نشست هیات ارزیاب با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ، معاون ارزیابی کیفیت ، مدیر کل ، معاون و کارشناسان دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی ، نمایندگان گمرک ج.ا.ا ، بانک مرکزی ، اتاق بازرگانی ، سازمان توسعه تجارت ایران، روز سه شنبه 7 اردیبهشت در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد .

نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این نشست با اشاره به شعار امسال گفت : همه فعالیتهای سازمان متناسب با شعار" اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل "پیش می رود .وی با بیان اینکه در سال 94 با حمایت دولت و همراهی بخش خصوصی اقدامات موثری در زمینه استاندارد سازی ، ارزیابی انطباق ، تایید صلاحیت و اندازه شناسی صورت گرفته ،اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد ایران همواره مدافع تولید با کیفیت و حامی مصرف کنندگان است.

پیروزبخت بر تسهیل و تسریع فرآیند تجارت تاکید کرد و افزود: با قانونمند تر شدن فرآیند تجارت می توانیم به این مهم دست یابیم .

وی در همین زمینه ادامه داد: به منظور کاهش ماندگاری کالا در گمرکات کشور بهتر است تمامی فعالیتهای بازرسی در کشور مبداء صورت گیرد .

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران انعقاد تفاهم نامه با کشور های مختلف ، عضویت در مجامع بین المللی ، رهبریت کمیته کدکس غذایی ، امضای موافقت نامه های چند جانبه در زمینه تایید صلاحیت را بخشی از فعالیتهای این سازمان در سال 94 برشمرد و تصریح کرد: این اقدامات راهگشای تسهیل تجارت و رونق اقتصادی در کشور خواهد بود .

در این نشست، محمدرضا ممدوحی ، معاون ارزیابی کیفیت ، گزارشی از نشست های هیات ارزیاب در سال 94 ارائه کرد و گفت: سال گذشته 14 جلسه با حضور اکثریت اعضا برگزار شده است .

گفتنی است ، در پایان این نشست رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از نمایندگان دستگاههای نامبرده حاضر در جلسات ، با اهدا لوح تقدیر کرد  .
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین