کد خبر: ۹۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
به دنبال انتشار خبری با عنوان سیر قطار معیوب تهران- مشهد توسط رجا، این شرکت پاسخی را در این رابطه ارسال کرده که در ذیل می‌آید؛
شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء با تایید نقص فنی قطار پردیس تهران-مشهد اعلام کرد ۵۰ درصد از بهای بلیت بابت جبران خسارت به مسافران قطار شماره ۳۷۶ پرداخت شده است.

به دنبال انتشار خبری با عنوان سیر قطار معیوب تهران- مشهد توسط رجا، این شرکت پاسخی را در این رابطه ارسال کرده که در ذیل می‌آید؛

قطار فوق با چهار موتور سالم و آماده از تهران به مشهد مقدس اعزام شد که متاسفانه به علت اشکالات فنی به‌جود آمده در طول سیر برای یکی از موتورها، عملا یک موتور از سرویس خارج و سه موتور در مدار قرار داشت.

وارد آمدن فشار به سه موتور دیگر موجب ایرادات فنی شدید شده که به همین منظور مامورین مجبور به توقف و آبگیری موتور و رفع نقص شدند که تاخیر به وجود آمده به همین دلیل بود.

شرکت رجاء ضمن عذرخواهی از مسافران محترم قطار مزبور به دلیل مشکلات پیش آمده و با توجه به تاخیر بیش از حد مقرر قطار (بیش از سه ساعت) 50 درصد بهای بلیت را بابت جبران خسارت به مسافران قطار یاد شده پرداخت کرده است.»

روز چهارشنبه 25 فروردین ماه یکی از مسافران قطار مذکور ضمن گلایه از برخورد نامناسب رئیس قطار گفته بود:‌ قطار پردیس شماره 376 شرکت حمل ونقل ریلی رجاء از ساعت 6:50 دقیقه صبح امروز تهران را به مقصد مشهد ترک کرد، اما هنوز یک ساعت از حرکت آن نگذشته بود که به دلیل نقص فنی متوقف شد.

وی با بیان این‌که تقریبا هر یک ساعت یکبار این قطار در مسیر متوقف می‌شود، افزود: مسافران پیگیر این موضوع از طریق رئیس قطار شدند که وی با اشاره به بروز نقص فنی گفت اگر اتفاق حادی روی ندهد سه ساعت دیگر به مشهد می‌رسیم.

وی ادامه داد: رئیس قطار با تاکید بر این‌که این قطار از همان ابتدا دارای نقص فنی بوده در پاسخ به اعتراض مسافران گفت که این مسئله به ما ربطی ندارد و شرکت حمل و نقل ریلی رجاء مجوز سیر این قطار را صادر کرده است.

وی همچنین با بیان این‌که تهویه قطار کار نمی‌کند، اظهار کرد: مسئله بغرنج‌تر این‌که قطار آب ندارد و همین موضوع مسافران را بیش از پیش ناراحت و کلافه کرده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین