|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۹۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
اگر مردم ببینند که کیهان و جوان و وطن امروز و رسالت و یالثارات و 9دی و...، قلمشان ماکیاولی است و فقط برچسب اسلامی و ارزشی را یدک می‌کشند، از اصول‌گرایی روی‌گردان‌ می‌شوند. ریزش سرعت می‌یابد و رویش کند می‌شود.
در یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای دلواپسان، برای دکتر ظریف لقب جدیدی ساخته شده به نام "ضعیف"!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید
به نقل از انتخاب،کارهای این روزنامه زنجیره‌ای انسان را به یاد حلقه‌های پر تحرک برخی نوجوانان در مقطع راهنمایی و دبیرستان می‌اندازد که با اهانت و لودگی به پیش‌برد کارهای خود می‌پردازند با این تفاوت که این دوستان، کار بزرگی در دستان کوچکشان قرار گرفته است.

با یک تورق ساده در می‌یابیم که بکار بردن عبارات احساسی، بدون منطق دقیق علمی و عقلانی، بعضا تحریف‌شده و اهانت‌آمیز، امری عادی در تیترهای یکِ این رسانه شبه‌زرد است. یک پای ثابت نویسندگان آن جوانی برای نقد آسمان‌ریسمان هسته‌ای است و پای ثابت دیگر آن جوانی است که اگر صدها مقاله وی را بچلانی! ده خط مطلب علمی و کاربردی دقیق و منطقی و غیراحساسی از آن نمی‌چکد.

اما مشکل این جاست که این روزنامه و سایر روزنامه‌های زنجیره‌ای و دوستان دلواپس قدرت، یک مسأله را فراموش کرده‌اند، و آن اینکه اگر مردم اصول‌گرایان را دوست دارند، بخاطر اصول است. یعنی اصول مترقی اسلام که اتمام مکارم "اخلاق" اصل اساسی بعثت همین دین است. این دوستان تصور می‌کنند که به صرف ادعای اصول‌گرایی، شهروندان درجه یک انقلاب و نظام هستند و سایر سلیقه‌ها، ملعونان نفوذی‌ای که تنها راه اصلاحشان ریشه‌کن کردنشان می‌باشد هستند. نه! هرگز این‌گونه مردم را دست کم نگیرید. اگر مردم مثلا به یک روحانی احترام می‌گذارند، به روحانیت وی احترام می‌گذارند نه لباس و عنوان وی، به تجسم انسانیِ اسلام و دین در او احترام می‌گذارند نه صرف چند تکه پارچه بر سر و تن وی. همینطور اگر جمع عظیمی از مردم هر سال در تجمعات خود از اصل نظام و انقلاب دفاع می‌کنند، از انقلابی دفاع می‌کنند که از آن توقع ایجاد یک حکومت علوی را دارند و مسئولانی مسلمان و متخصص، که بتوانند به وزیر و وکیلش اعتماد کنند، نه هر روز منتظر رقم‌های درشت اختلاس بوده و یا مسئولین را یکپارچه در نبرد قدرت ببینند اما با تفاوت شعارها.

اگر مردم ببینند که کیهان و جوان و وطن امروز و رسالت و یالثارات و 9دی و...، قلمشان ماکیاولی است و فقط برچسب اسلامی و ارزشی را یدک می‌کشند، از اصول‌گرایی روی‌گردان‌ می‌شوند. ریزش سرعت می‌یابد و رویش کند می‌شود.



مردم به دقت رصد می‌کنند و می‌بینند چقدر از نقدها، حملات و... بخاطر رضای خداوند و مردم است و چقدر ناشی از دلواپسی قدرت می‌باشد. مردم می‌بینند که شما چگونه به خادمان ملت تهمت‌ها و توهین‌های سختی روا می‌دارید و چگونه آبروی افراد برایتان بی‌ارزش است و سپس دم از اصول و دین می‌زنید.

اگرچه با رفتارتان نمی‌توانید انقلاب و اسلام را از چشم مردم بیندازید، چراکه مردم شما را پرچم‌دار و دلواپسان ارزش‌ها و اصول نمی‌دانند، مردم شما را "دلواپسان قدرت" می‌پندارند، با این هتاکی‌ها خود را از چشم‌ها می‌اندازید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین