کد خبر: ۹۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
شهرام طاهر زاده مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با اعلام این خبر گفت: با اعلام مرکز هدایت بحران فوریت های پزشکی اورژانس مبنی بر وخامت حال یک مادر باردار ساکن در شهر کلات ، بالگرد هوانیروز ارتش که تحت اجاره اورژانس 115 است به سمت شهرستان کلات به پرواز درآمد.
مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد از تولد یک نوزاد در جریان عملیات انتقال یک مادر باردار از شهرستان کلات به شهر مشهد در آسمان مشهد خبر داد و افزود: حال مادر و نوزاد با اقدام بموقع اورژانس 115 هوانیروز ارتش مساعد است.

 شهرام طاهر زاده مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با اعلام این خبر گفت: با اعلام مرکز هدایت بحران فوریت های پزشکی اورژانس مبنی بر وخامت حال یک مادر باردار ساکن در شهر کلات ، بالگرد هوانیروز ارتش که تحت اجاره اورژانس 115 است به سمت شهرستان کلات به پرواز درآمد و پس از انتقال این خانم باردار از بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) این شهر و انتقال به مشهد این خانم در آسمان مشهد زایمان کرد و نوزاد پسری به دنیا آورد.

وی با تشکر از فرماندهان ارشد ارتش در استان در خصوص انجام هماهنگی های لازم برای اعزام سریع بالگرد و انتقال به موقع این خانم باردار که دچار خونریزی شدید شده بود و هر لحظه احتمال فوت جنین و مادر وجود داشت، افزود: با عنایت پروردگار و کرامت امام رضا (ع) این نوزاد سالم به دنیا آمد و پس از فرود بالگرد به سرعت به همراه مادرش توسط اورژانس 115 بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شدند.

همچنین سرهنگ سید علیرضا امامیان مدیر روابط عمومی هوانیروز استان گفت: در پی درخواست مجموعه امدادی استان از فرماندهی هوانیروز، بالگرد اورژانس در سریعترین زمان ممکن خود را به آمبولانس حامل این خانم باردار در جاده کلات به مشهد رساند و با کمک بانوان پرستاری که با بالگرد از مشهد اعزام شده بودند، نوزاد پسر در ساعت 11 و سی دقیقه متولد شد.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین