|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۹
کد خبر: ۹۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
این بندگان خدا برخلاف دعوی شان هیچ علقه ای به ساختار نظام جمهوری اسلامی ندارند و اگرنه به طرف مقالبشان طعنه نمی زدند که:« تو که حقوق دلاری از وزارت خارجه میگیری و...الخ». یعنی چه؟ وزارت خارجه جمهوری اسلامی پنتاگون که نیست.
موسوی، سیدعبدالجواد - این روزها کامنت یکی از نمایندگان مجلس تبدیل به یک سوژه داغ سیاسی شده. نه آن کامنت مهم است نه آن نماینده ای که آن کامنت سخیف و مبتذل را نوشته. اما یک چیز مهم است و آن نگاه خصمانه ای است که آن نماینده و همگنان او به نظام جمهوری اسلامی دارند. بله، درست متوجه شدید.

این بندگان خدا برخلاف دعوی شان هیچ علقه ای به ساختار نظام جمهوری اسلامی ندارند و اگرنه به طرف مقالبشان طعنه نمی زدند که:« تو که حقوق دلاری از وزارت خارجه میگیری و...الخ». یعنی چه؟ وزارت خارجه جمهوری اسلامی پنتاگون که نیست.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم نیست. وزارتخانه ای است که ساختار آن در دولت جمهوری اسلامی تعریف شده. در این وزارتخانه مثل هرجای دیگری ممکن است آدم های بی لیاقت و بی کفایت نیز به طریقی راه یافته باشند. اصلا بعید نیست اما یک نماینده مجلس شورای اسلامی ایران نمی تواند صرف حقوق گرفتن از وزارتِ خارجه را امری زشت تلقی کند و به گونه ای به حریف سیاسی اش طعنه بزند کانه هرکه از وزارتِ خارجه حقوق می گیرد پول نزول و یا قاچاق مواد مخدر را دریافت می کند و لقمه حرام سر سفره زن و فرزندش می گذارد.

اگر نفسِ پولِ وزارتِ خارجه شبهه ناک باشد باید به این دوستان عرض کنیم این همان پولی است که سیاستمدار مورد علاقه شما یعنی آقای جلیلی نیز دریافت می کرد و احتمالا هنوز هم دریافت می کند. آیا می شود حقوق آقای جلیلی طیب و طاهر باشد و حقوق آن هایی که با برجام موافقند حرام و نجس باشد؟

اگر این حرف را یک فعال اپوزسیون بر زبان می آورد اصلا جای تعجب نداشت اما کسی که پول نمایندگی مجلس شورای اسلامی را میگیرد و قرار است تا پایان عمرش از مواهب نمایندگی برخوردار باشد چگونه می تواند معترضِ یکی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی شود و با طعن و کنایه نحوه امرار معاش او را مورد پرسش قرار دهد؟ اختلاف سیاسی و حتی دعوای سیاسی در همه جای دنیا امری است معمول و قابل فهم اما گمان نکنم در هیچ جای دنیا مسئولی رسمی و حکومتی یک مسئول دیگر را به سخره بگیرد آن هم به این جرم که او دارد از حکومتی حقوق می گیرد که خود او هم دارد از همان حکومت حقوق می گیرد!

این شعبده فقط و فقط در این مرز پرگهر رخ می دهد. آن هم توسط کسانی که مدعی دفاع از ارزش های یک نظام اسلامی هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین