|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۹۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
تهیه‌کننده «فیتیله» در پایان گفت: اکنون همچنان مشغول برنامه‌سازی برای شبکه مجازی کودک هستیم که با عنوان «چشمک» طراحی شده است.
تهیه‌کننده برنامه «فیتیله» با اشاره به ادامه‌دار بودن حضورشان در شبکه اول که پیش‌تر در این باره توضیح داده شده بود، اعلام کرد: هنوز ادامه‌دار بودن حضور ما در شبکه اول به قطعیت نرسیده است.

علیرضا آقایی  درباره اینکه از چه زمانی قرار است مجددا در شبکه اول حضور داشته باشند؟ توضیح داد: طرحی که به شبکه اول برای تولید برنامه ارائه دادیم مورد تأیید قرار گرفته است اما مسائل برآوردی و متولی مالی برنامه هنوز مشخص نشده و ما حتی در مرحله پیش تولید هم نیستیم؛ چراکه هنوز از سوی شبکه یک برای برنامه‌سازی به ما اعلام رسمی نشده است.

وی همچنین عنوان کرد: قطعا اگر هم قرار باشد برنامه‌ای داشته باشیم دیگر دقیقه‌ی نودی و با تعجیل برنامه‌سازی نمی‌کنیم؛ چراکه باید زمان بیشتری برای تولید برنامه اختصاص بدهیم و کارمان را با طمأنینه و آرامش انجام بدهیم؛ به عنوان مثال برنامه‌ای که ما برای ایام نوروز داشتیم با عجله تولید شد و ما زمان کافی برای تولید نداشتیم، بنابراین دیگر نمی‌خواهیم با عجله برنامه تولید کنیم.

تهیه‌کننده «فیتیله» در پایان گفت: اکنون همچنان مشغول برنامه‌سازی برای شبکه مجازی کودک هستیم که با عنوان «چشمک» طراحی شده است. این شبکه چندی پیش در روز ولادت حضرت علی (ع) رونمایی شد. «چشمک» در حال حاضر در دسترس مخاطبان است و ما مشغول تولید برنامه‌های به‌روز برای این شبکه مجازی هستیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین