کد خبر: ۹۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
تيم فوتبال منچستريونايتد با برتري 2 بر يك مقابل اورتون در ديداري تماشايي، جواز حضور در فينال جام حذفي باشگاه هاي انگليس را كسب كرد.
تيم فوتبال منچستريونايتد با برتري 2 بر يك مقابل اورتون در ديداري تماشايي، جواز حضور در فينال جام حذفي باشگاه هاي انگليس را كسب كرد.

 در نخستين ديدار از مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاه هاي انگليس، شنبه شب تيم هاي اورتون و منچستريونايتد در حضور بيش از 75 هزار تماشاگر ورزشگاه ويمبلي شهر لندن به مصاف هم رفتند.

نيمه نخست اين ديدار با تكل گل «مروان فليني» هافبك اهل بلژيك به سود منچستريونايتد همراه شد.

در نيمه دوم بازيكنان اورتون براي رسيدن به گل تساوي حملات مختلفي را طراحي كرده و در دقيقه 57 صاحب ضربه پنالتي شدند كه «دخه آ» دروازه بان منچستر با واكنشي تماشايي، ضربه پنالتي «روملو لوكاكو» را مهار كرد.

در دقيقه 74 و در حاليكه فشار حملات اورتون افزايش يافته بود، «كريس اسمالينگ» مدافع منچستريونايتد به اشتباه دروازه تيم خودي را گشود و كار را به تساوي يك بر يك كشاند.

در دقيقه 93 و درحاليكه همگان در انتظار سوت داور و رسيدن كار به وقت هاي اضافه بودند، اشتباه بازيكنان اورتون توپ را به «آنتوني مارسيال» رساند و اين مهاجم فرصت طلب فرانسوي به زيبايي گل دوم منچستريونايتد را به ثمر رساند تا شياطين سرخ جواز حضور در فينال را كسب كنند.

در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي، يكشنبه شب تيم هاي كريستال پالاس و واتفورد به مصاف هم مي روند.

جام حذفي انگليس از سال 1871 ميلادي تاكنون به طور منظم درحال برگزاري است كه آرسنال با كسب 12 عنوان قهرماني، موفق ترين تيم اين رويداد محسوب مي شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین