|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۹۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
وزیراطلاعات گفت: توافق هسته ای ایران با كشورهای 1+5 فشارهای ناشی از تحریم را از روی كشور برداشت .
وزیراطلاعات گفت: توافق هسته ای ایران با كشورهای 1+5 فشارهای ناشی از تحریم را از روی كشور برداشت .

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی عصر روز سه شنبه همزمان با بیست و ششمین سفر استانی رئیس جمهوری و كاروان دولت تدبیر و امید به استان سمنان در اجتماع مردم دامغان درحسینه اعظم حضرت ابوالفضل (ع) این شهر، رفع محدویت فروش نفت را از جمله مهمترین اثرات ناشی از توافق هسته ای ایران با كشورهای 1+5 اعلام كرد.

وی افزود :آثار مثبت برداشته شدن تحریم به كل كشور بر می گردد و همگان از این آثار مثبت در كشور بهره برداری خواهند كرد.

وی اضافه كرد : جمهوری اسلامی ایران باید از لحاظ اقتصادی به درجه ای از خودكفایی و خوداتكایی اقتصادی برسد كه تحریم های ظالمانه نتواند تاثیر بر اقتصاد داشته باشد.

نماینده رئیس جمهوری و كاروان تدبیر و امید به شهرستان دامغان اظهارداشت : اقتصاد مجموعه به هم تنیده ای است كه نباید اتكاء به خارج ازكشور داشته باشد.

*وحدت و اتحاد محور توسعه اقتصادی كشور

وزیراطلاعات گفت كه جمهوری اسلامی از لحاظ امنیتی از جایگاه برتری درمنطقه و جهان برخوردار است وبا اتحاد و انسجام می توان به رشد و توسعه اقتصادی در كشور دست یافت.

علوی افزود : دولت تدبیر و امید گام های خوبی برای رونق اقتصادی كشور در دو سال اخیر برداشت و آثار و نتایج اقتصادی به دلیل زمانبر بودن در آینده دیده می شود.

وی اضافه كرد : نتیجه كارهای دولت در حوزه اقتصادی در آینده ای نزدیك آثارش را بر كشور و زندگی مردم نشان خواهد داد و امیدواریم كه با وحدت و انسجام داخلی شاهد رشد و شكوفایی كشور باشیم.

وزیر اطلاعات در این مراسم یاد وخاطره 630 شهید شهرستان دامغان به خصوص شهید شاهچراغی و سید ابوالقاسم موسوی دامغانی نمایندگان شهید را گرامیداشت.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین