|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۹۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در مراسم دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان و در حضور رییس جمهوری اظهار داشت: استان ممتاز ما نعمت های فراوانی دارد و همه ما باید شاکر و سپاسگزار باشیم.
 استاندار سمنان تاکید کرد: استان ما ستاره های درخشانی دارد، ستاره های که در کشور به نظام و رهبری خدمت می کنند، و یکی از آن ستاره های روشن رییس جمهور محبوب ما جناب آقای دکتر روحانی است.

 آیت الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در مراسم دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان و در حضور رییس جمهوری اظهار داشت: استان ممتاز ما نعمت های فراوانی دارد و همه ما باید شاکر و سپاسگزار باشیم. اگر بخواهیم، نعمت های استان را به آقای رییس جمهوری بگوییم زیره به  کرمان بردن است، ولی لازم می دانم سه نعمت  معنوی را عرض کنم. یکی  از نعمت های معنوی ما وحدت، همدلی در این استان است. من گمان نمی کنم در کشور، استانی با این درجه وحدت و همدلی داشته باشیم و مردم با استقبال پرشکوه امروز از رییس جمهور این میزان همدلی را به ایران و دنیا نشان دادند .

وی در ادامه افزود: خدا را شاکریم که چنین استان ممتازی داریم. مسوولین با روحانیت روحانیت با مسوولین و مردم با روحانیت یکدل و یکزبان هستند  و اگر ما شاکر باشیم خدا هم این نعمت را زیاد می کند. نعمت دوم که باید به آن اشاره کنم این است که استان ما ستاره های درخشانی دارد، ستاره های که در کشور به نظام و رهبری خدمت می کنند. یکی از آن ستاره های روشن رییس جمهور محبوب ما جناب آقای دکتر روحانی است. نعمت سوم ایثارگران، شهدا و خانواده های آنان است. ما در کشور خیلی شهید دادیم ، اما شهیدان ما یک امتیاز دارند و آن این است که ایستاده به شهادت رسیدند، یعنی خواب نبودند. موشک های صدام به استان ما نرسید، اما شهدای ما در میدان جهاد به شهادت رسیدند.
منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین