|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۹۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
بررسی نیازمندی‌های استان سمنان و نهایی کردن طرح های پیشنهادی برای تحقق توسعه همه جانبه و پایدار در استان، از اهداف این نشست بود.
جلسه هماهنگی سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان سمنان روز یکشنبه به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جلسه هماهنگی سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان سمنان روز یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهوری تشکیل شد.

بررسی نیازمندی‌های استان سمنان و نهایی کردن طرح های پیشنهادی برای تحقق توسعه همه جانبه و پایدار در استان، از اهداف این نشست بود.

شرکت کنندگان در این نشست، طرح‌های مرتبط با حوزه‌های تامین آب شرب استان، گسترش مراکز بیمارستانی، آموزش و پرورش، صنعت و معدن، راه ها و همچنین توسعه گردشگری زیست محیطی را بررسی و نهایی کردند.

جزئیات این طرح‌ها که می‌تواند تحولی در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان سمنان ایجاد کند، توسط رییس‌جمهوری و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان اعلام می‌شود.

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور به همراه شماری از وزیران کابینه و استاندار و مقام‌های ارشد استان سمنان از جمله شرکت‌کنندگان در این نشست بودند.

رئیس‌جمهور قرار است در ادامه سفرهای استانی خود، سی و یکم فروردین‌ماه به استان سمنان سفر کند.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین