|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۹۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
احمد توکلی هم طی نامه‌ای به کیهان نوشت که رقم به این بزرگی نبوده است و چرا نسبت ناروایی را که آنها (اصلاح‌طلبان) به دولت آقای احمدی‌نژاد دادند، شما به دولت آقای روحانی می‌دهید؟
روزنامه کیهان که در میان روزنامه‌های زنجیره‌ای یا به قول خودش شارلاتانیسم مطبوعاتی (که با اندک زاویه‌ای با کیهان وارد این دایره می‌شوند)، با تمام وجود در پی احیای ارزش‌های اسلامی و اخلاقی است و در میان سیاست‌پیشگان بارزترین الگوی سیره ادب و اخلاق و صداقت‌محور محسوب می‌گردد(!)، پس از رسوایی بابت انتشار مطلب کذب دعوت از سیدحسن خمینی برای امتحان از سوی یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، این بار مطلب خلاف واقع دیگری را با استناد به سخنان یکی از نمایندگان مجلس(احمد توکلی) تیتر یک خود کرد.(24فروردین95)

احمد توکلی هم طی نامه‌ای به کیهان نوشت که رقم به این بزرگی نبوده است و چرا نسبت ناروایی را که آنها (اصلاح‌طلبان) به دولت آقای احمدی‌نژاد دادند، شما به دولت آقای روحانی می‌دهید؟ و در آخر هم شریعتمداری را چنین عتاب و خطاب نمود که: "محتاج تغییر مسیر هستید تا با تشدید اختلافات بیش از این به مصالح ملی و منافع مردم آسیب نرسد و در فردای قیامت به خلق خدا بدهکار نشوید".

کیهان هم در جواب وی بعد از آنکه طبق عادت همیشگی و طبق موازین اسلامی!، اول با حدس و گمان تهمت زد که این نامه را لابد با فشار اصلاح‌طلبان نوشته‌اید و تلویحا گفت: مرد حسابی! اول صبر می‌کردید ببینید ما نامه شما و جوابیه را منتشر می‌کنیم یا نه، بعد آن را به رسانه‌ها می‌دادید.(نه اینکه کیهان آبروریزی عمومی آنهم به "کذب" نکرده، لابد باید یواشکی بین خودشان حل می‌شد!) بعد هم به توکلی خرده گرفت که شما کلام و مبلغ آنها را رد کردید به دولت روحانی، و نگفتید رقم نادرست است، ما هم طبق تفسیر مفهومی سخنان شما این مطلب را زدیم! یعنی آقای شریعتمداری می‌گوید ما بر اساس یک تفسیر از کلام یک نماینده همیشه معترض که لااقل این شجاعت را دارد که از تهمت‌های خود(مانند تهمت جاسوسی به موسویان) به صراحت عذرخواهی کند، آبروی دولت را در تیتر یک با این رقم درشت بردیم!

حالا تمام این حرف‌ها به کنار، تکلیف عذرخواهی بابت این گناه کبیره رسانه‌ای چه می‌شود؟ چه بلایی بر سر اسلامی آمده که خدایی‌نکرده قرار بود پسوند انقلابیون ما باشد؟! چطور به خود اجازه می دهیم، به این راحتی در تیتر یک مطلب کذب سنگینی می‌نویسیم و بعد تنها توضیحی که نمی‌دهیم، جبران خسارت آبروی رفته دیگران است؟

متاسفانه کیهانیسم دارد تبدیل به الگوی خطرناکی می‌شود. یک‌بار به مشایی در زمانی که معاون رئیس‌جمهور است این اتهام را وارد میکند که عامل مستقیم یا غیرمستقیم سرویس‌های بیگانه است! خوب اگر عامل است و کیهان این مسأله را افشا نموده، که چرا در مملکت ما معاون رئیس‌جمهور، عامل سرویس‌های بیگانه است و دارد راست راست به مسئولیت خود ادامه می‌دهد و هیچ رسیدگی نمی‌شود؟ اگر عامل نیست، چرا در مملکت ما روزنامه مهم و روئین‌تنی چون کیهان به معاون رئیس‌جمهورش چنین تهمت سنگینی می‌زند و آب از آب تکان نمی‌خورد؟!

یک‌بار دیگر روزنامه کیهان می‌گوید از اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان از سیدحسن خمینی دعوت کرده‌اند که برود امتحان کاندیداتوری بدهد و بعد که «انتخاب» در پی تکذیب بیت امام این مساله را دنبال می‌کند و با تکذیب جدی و صریح تمام اعضای هیئت رئیسه مواجه می‌شود و آن را منتشر می‌سازد، کیهان بجای آنکه از خجالت و شرم سرش را بلند نکند، با وقاحت تمام «انتخاب» را به تندترین تهمت‌های رسانه‌ای متهم می‌سازد و طبق عادت به ناجوانمردانه‌ترین برچسب‌ها مزین می‌کند! و پس از ایستادگی «انتخاب» در مقابل قلدری‌های کیهان، که اصرار می‌کند نام یک نفر را بیاور تا ما رسوا شویم، کیهان نام هیچ کس را نمی‌برد و فقط به این پاسخ اکتفا می‌کند که خبر کیهان مستند است! کیهانی که همیشه زبان به تاختن و نواختن به راحتی می‌گشاید اینجا زبان به نام بردن به کام کشیده چرا که می‌داند اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان مجتهدانی با تقوا و صادق هستند و اگر نامی برده شود، مشخص است که به صراحت تکذیب می‌کنند، پس بجای خجالت و عذرخواهی، باز ادبیات زنجیره‌ای و ضدانقلاب و منافق و ... را به مدد می‌گیرد.

بهتر است کیهان بداند که این مسیری که سال‌هاست در پی گرفته است، نه مسیر انقلاب است، نه اسلام و نه امام و رهبری، بنابراین باید از نشر این اخلاق ماکیاولی و گناه کبیره در میان امت بپرهیزد.

منبع: انتخاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین