|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۹۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
آیت‌الله احمد جنتی در سخنانی در خطبه اول نمازجمعه امروز تهران با اشاره به اینكه ملت ایران آن علی (ع ) و این علی را تنها نخواهند گذاشت، افزود: امیرمومنان در دوران خود تنها بود و دشمنان تهمت های ناروایی به او زدند.
امام‌ جمعه موقت تهران با اشاره به سخن امیرمومنان علی (ع )كه فرمودند « هر كس برحق باشد، پیروز می شود، افزود: قدرت ظاهری دشمن ملاك برتری او نیست و نباید از قدرت آمریكا بهراسیم و بگوییم قدرت او بیشتر است.

 آیت‌الله احمد جنتی در سخنانی در خطبه اول نمازجمعه امروز تهران با اشاره به اینكه ملت ایران آن علی (ع ) و این علی را تنها نخواهند گذاشت، افزود: امیرمومنان در دوران خود تنها بود و دشمنان تهمت های ناروایی به او زدند.

امام جمعه موقت تهران با تبریك میلاد باسعادت امیرمومنان علی (ع) گفت: مردم نادان امیرمومنان را كافر معرفی می كردند و تهمت ها تا جایی در اذهان مردم نقش بسته بود كه وقتی حضرت امیر (ع ) در محراب به شهادت رسید، می گفتند مگر علی نماز می خواند اما حالا مردم در دوران ما فریاد بر نمی آورند كه ما علی را تنها نمی گذاریم و او را الگوی رفتار دینی خود قرار می دهند.

آیت الله جنتی یكی از حركت های زشت دشمنان در دوران مختلف و نسبت به انبیای الهی را مسخره كردن عنوان كرد و افزود: از 124 هزار پیامبری كه برای هدایت خلق مبعوث شدند، دشمنان همواره از حربه تمسخر استفاده كردند تا ماننع ادامه رسالت او شوند.

امام جمعه موقت تهران با تبریك ماه مبارك رجب گفت: رجب ماه بسیار با اهمیتی است و در این ماه به ترك گناه و جنگ سفارش شده و باید همه كشورها نیز حرمت این ماه را پاس بدارند و بیشتر به وظایف خود در این ماه عمل كنند.

آیت الله جنتی افزود: رجب ماه علی (ع ) است و باید مانند علی حق و حقوق بندگان خدا را رعایت كرده و به فقرا و محرومین كمك كنم تا بتوانیم اهمیت این ماه را بیشتر درك كنیم و از همه مهمتر علی را بیشتر بشناسیم و توصیه های او را بیشتر به كار ببندیم.

امام جمعه موقت تهران افزود: علی (ع) نیز همواره تاكید داشتند كه از من بپرسید قبل از اینكه دیگر در میان شما نباشم، او به رازهای آسمان آشناتر از راه های زمینی بود و از هر موضوعی پرسش می كردند، به طور جامع پاسخ می داد.

آیت الله جنتی با بیان اینكه افراد نادان درباره امیر مومنان سخنانی به ناحق بر زبان جاری كردند، افزود: اگر حرفی می زد می گفتند كه طالب قدرت است و اگر سكوت می كرد، می گفتند كه از مرگ می هراسد در حالی كه عشق علی (ع) به مرگ بیشتر از عشق و علاقه طفل شیرخواره مادرش بود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین