|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۹۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: بارندگی های شدید در 60 ساعت گذشته و وقوع سیلاب ، موجب بروز خسارات سنگینی در بخش های پل ، ابنیه، كشاورزی، معابر شهری و زیرساخت های استان شده كه میزان دقیق آن تا 48 ساعت آینده برآورد و اعلام می شود.
 استاندار لرستان گفت: بارندگی های شدید در 60 ساعت گذشته و وقوع سیلاب ، موجب بروز خسارات سنگینی در بخش های پل ، ابنیه، كشاورزی، معابر شهری و زیرساخت های استان شده كه میزان دقیق آن تا 48 ساعت آینده برآورد و اعلام می شود.

هوشنگ بازوند عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: متوسط بارندگی استان در60 ساعت گذشته حدود 130 میلیمتر گزارش شده است.

وی اظهار داشت: بر اثر وقوع سیل راه ارتباطی 80 روستای چهار شهرستان به دلیل تخریب پل و زیربناها مسدود شده و هم اكنون عملیات بازگشایی موقت به صورت جدی در دستور كارقرار دارد.

استاندار لرستان اضافه كرد: همچنین یكهزار و 500 واحد مسكن شهری و دو هزار واحد روستایی دچار آبگرفتگی و به وسایل آنان خساراتی وارد شده است.

بازوند گفت: محور خرم آباد - پلدختر نیز به دلیل طغیان رودخانه كشكان در سه نقطه دچار مشكل شده و هم اكنون مسدود است.

وی اضافه كرد: تیم بازگشایی در حال رفع مشكلات این محور بوده و پیش بینی می شود این مسیر تا دوساعت دیگر بازگشایی شود.

وی تصریح كرد: خط انتقال آب پلدختر به دلیل عبور از عرض رودخانه كشكان نیز دچار خسارت شده و هم اكنون عملیات ترمیم در دست اجرا است.

استاندار لرستان با بیان اینكه محور راه آهن دورود - اندیمشك به علت ریزش كوه مسدود است یاد آور شد: یك نفر نیز در پلدختر در اثر رعد و برق جان باخته است.

به گفته بازوند بنا بر پیش بینی هواشناسی تا فردا جمعه 25 میلیمتر به متوسط بارندگی های سامانه بارشی اخیر در استان افزوده می شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین