|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۹۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
گاهی اوقات شامپوها سبب به وجود آمدن حساسیت‌های پوستی و چشمی می‌شوند و با خود ریزش مو به همراه دارند اما گاهی اوقات ضرر شامپوها فراتر می‌رود و با مبتلا کردن فرد به سرطان، به مرور زمان سبب مرگ می‌شود.
گاهی اوقات افراد به علت عدم آگاهی از برخی محصولات بهداشتی که سرطانی و کشنده هستند، از برندهای معروف شامپو همچون کولگیت، پالمولیو و کلومر استفاده می‌کند و به خود آسیب‌های جدی وارد می‌کند.

 گاهی اوقات شامپوها سبب به وجود آمدن حساسیت‌های پوستی و چشمی می‌شوند و با خود ریزش مو به همراه دارند اما گاهی اوقات ضرر شامپوها فراتر می‌رود و با مبتلا کردن فرد به سرطان، به مرور زمان سبب مرگ می‌شود. طی مطالعه‌ای که در مرکز سلامتی و بهداشت محیط انجام شد نشان داده شد که 98 مورد از محصولات شوینده و بهداشتی همچون شامپوها و صابون‌های موجود در بازار سرطان‌زا هستند.

بیشتر این شامپوها حاوی محصولات شرکت‌های معروف کولگیت، پالمولیو، کلومر، والگرینز، کمارت، گلمور، لوش، تارگت، لیناس و میشل و ماشال هستند. بیشتر محصولات این شرکت‌های آرایشی و بهداشتی شامپوهایی تولید کرده‌اند که بعد از بررسی و آزمایش‌های متعدد مشخص شد که این شامپوها حاوی ماده‌ای سرطان‌زا به نام دی اتانولامین هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین