|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۹۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
به مناسبت بیست و نهم فروردین روز گرامیداشت ارتش، سامانه پدافند هوایی بهمن 57 میلی متری خودكششی چرخدار، خودرو تاكتیكی و تجسسی و خودرو تانك بر، رونمایی شد.
به مناسبت بیست و نهم فروردین روز گرامیداشت ارتش، سامانه پدافند هوایی بهمن 57 میلی متری خودكششی چرخدار، خودرو تاكتیكی و تجسسی و خودرو تانك بر، رونمایی شد.

در این آیین كه با حضور امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی و جمعی از فرماندهان ارتش در مركز آموزش پشتیبانی نزاجا برگزار شد از تانك های چیفتن بهینه سازی شده، خودرو حامل شیلتر مخابراتی و آتلیه تست موشك انداز تاو نیز رونمایی شد.

سلاح 7.62 میلیمتری تك تیرانداز دراگانف، خودرو تانك بر فوق سنگین FH16 تغییر كاربری شده از حالت بوژی كش به تانك بر و نیز بازسازی خودرو كفی دو محور كمرشكن تی تاتی از جمله سلاح ها و خودروهای بازسازی شده و تحویلی یگان های مربوطه بود كه مورد رونمایی قرار گرفت.

استفاده از دوربین های جدید و روزانه و حرارتی در سلاح 62/7 میلی متری تك تیرانداز دراگانف، قابلیت اتصال به سامانه های پردازش تصویر روزانه، شبانه و حرارتی و قابلیت سرعت حداكثر یكصد كیلومتر در جاده آسفالت و 80 كیلومتر در جاده شوسه و حداكثر برد در زاویه 45 درجه پنج هزار و 500 متر از مزایای سامانه پدافند هوایی بهمن 57 میلی متری خود كششی چرخدار به شمار می آید.

طراحی و ساخت كاملا بومی با قدرت بالا، حداكثر استفاده از زیر ساخت ها، تجهیز به تمام دستاوردهای روز نظامی در شرایط خاص جنگی از دیگر مزایای ساخت تولیدات كشورمان است.

سامانه پدافند هوایی بهمن 57 میلی متری، خودرو تاكتیكی 5 تن 6 در 6 كیان ،‌خودرو تانك بر تاكتیكی فوق سنگین پوریا، خودرو تجسسی شهرام و تانك اصلی میدان نبرد تیام از جمله سلاح و خودرو هایی بود كه امروز رونمایی شد.

بر اساس این گزارش ، تمام اقدامات صورت گرفته به دست جوانان با استعداد سازمان تحقیقات و جهاد خود كفایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به انجام رسیده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین