|
|
امروز: شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
بمرتضی طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر به یکی از سایت‌های شهرداری تهران تذکر داد و گفت: سلیقه در کار اصحاب رسانه امر بسیار مهمی است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اهمیت سلیقه در موضوعات رسانه ای نسبت به کج سلیقگی برخی رسانه های شهرداری در انتخاب تیتر اخبار تذکر داد.

بمرتضی طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر به یکی از سایت‌های شهرداری تهران تذکر داد و گفت: سلیقه در کار اصحاب رسانه امر بسیار مهمی است.

وی اظهار داشت: امروز سخنان من در مورد شورایاری منطقه 7 را رسانه‌ای که وابسته به خود شهرداری است را با کج سلیقگی منتشر کرده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: هرچند این رسانه تصور می کند که در دفاع از شهرداری این کار را انجام داده است ولی در واقع انتخاب اینگونه موضوعات به ضرر شهرداری است.

طلائی همچنین نسبت به تعطیل شدن مجتمع فرهنگی شهید مختار سلیمانی در منطقه 18 تذکر داد و گفت: این مجتمع در حال تبدیل شدن به ساختمان اداری است.

وی ادامه داد: استخر و سونای این مجموعه نیز مدتهاست تعطیل است و مجموعه ورزشی شهدای دستجردی نیز در این منطقه تعطیل شده است؛ تعطیل شدن این مراکز آن هم در منطقه‌ای کم برخوردار موجب نارضایتی عمومی شده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: ما حق نداریم مجتمع فرهنگی را به مجتمع اداری تبدیل کنیم.

وی نیز در خصوص وجچود بوی نامطبوع در حدفاصل فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) تا تهران تذکر داد و گفت: حدفاصل این محدوده که محل تردد میهمانان بین المللی است از لحاظ بو و زیبایی شرایط مطلوبی را ندارد که باید مورد اصلاح قرار گیرد.

وی افزود: نمایشگاه شهر آفتاب نیز به زودی در این محدوده به بهره برداری می رسد که لزوم توجه جدی را به اینگونه موضوعات را فراهم می کند.

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین