کد خبر: ۹۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
پرستویی گفت: پس از جشنواره نیز در اکران‌های دانشگاهی و دانشجویی با حضور طیف‌های مختلف و در هر دانشگاهی با استقبال زیادی مواجه بود.
پرویز پرستویی بازیگر فیلم «بادیگارد» از اقبال مردمی از این فیلم ابراز رضایت کرد.
این بازیگر سینما  با اشاره به اکران فیلم «بادیگارد» جدیدترین فیلم‌اش در سینماهای کشور و استقبال خوب مردم از این فیلم اظهار کرد: این فیلم ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا است و مشخص است که ساخته این کارگردان بزرگ در هر زمینه‌ای که باشد چه میزان بیننده دارد.

وی افزود: این فیلم به جهت استقبال بیننده‌ها در جشنواره بسیار تاثیر گذار بود و طی این مدت و بعد از جشنواره در سینماهای سراسر کشور استقبال بسیار خوبی داشت.

پرستویی گفت: پس از جشنواره نیز در اکران‌های دانشگاهی و دانشجویی با حضور طیف‌های مختلف و در هر دانشگاهی با استقبال زیادی مواجه بود.

او با بیان اینکه این فیلم یک هفته پیش از عید در کنار فیلم‌های کمدی، اکران شد، خاطرنشان کرد: فروش زیاد این فیلم نشان دهنده فروش واقعی بوده و در دل این فیلم‌ها چنین فیلمی با چنین مضمونی و چنین استقبالی برای من خوشایند است.

وی ادامه داد: اخباری که به ما می‌رسد، نشان می‌دهد که «بادیگارد» در تهران و شهرستان‌ها اکران بسیار خوبی داشته و این اقبال همچنان نیز ادامه دارد.

این هنرمند یادآور شد: فیلم‌های دیگر حاتمی کیا که من بازی کردم همانند «آژانس شیشه‌ای»، «روبان قرمز» و «بنام پدر» همه اینها فیلم‌هایی بودند که در مقطع خود با استقبال و فروش بسیار خوبی مواجه شدند.

پرستویی عنوان کرد: نوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای رخدادهای فرهنگی است؛ وجود سینمای مجهز در این شهرستان و سینمادوستی مردم موجب می‌شود بتوان در این شهرستان فیلم‌های خوبی به نمایش گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه تجهیز سینمای نوشهر می‌تواند زمینه نمایش فیلم‌های خوبی را در این مجموعه فراهم کند، بیان کرد: افزایش گنجایش سینمای نوشهر می‌تواند به اکران‌ فیلم‌های روز کمک کند.

پرستویی با اشاره به اینکه نوشهر ظرفیت برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی را دارد، گفت: نوشهر ظرفیت خوبی برای تولید فیلم‌های سینمایی و برپایی جشنواره‌های جهانی دارد. این شهر به لحاظ وجود طبیعت بکر، تفریگاه‌ها، فرودگاه و امکانات اقامتی و آمادگی که مسئولین شهر دارند، می‌تواند میزبان خوبی برای سینماگران باشد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین