|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۹
کد خبر: ۹۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
اینبار از یک کارگاه تولیدی مقدار قابل توجهی دستمال کاغذی توسط گشت سیار این اداره کل کشف و ضبط گردید و در این راستا پرونده ای تشکیل گردیده و لذا چنانچه شکایتی از سوی مصرف کنند گان به شعب سیار اعلام و ارائه شود سریعا اعمال قانون خواهد شد .
طی نظارتی گشت های سیار مشترک تعزیرات حکومتی بر بازار، دستمال کاغذی های غیر استاندارد با مارک های مختلف کشف و ضبط شد.

جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ضمن بیان این مطلب و با اشاره به برگزاری گشت های سیار مشترک تعزیرات حکومتی گفت: طرح نظارت بر واحد های صنفی و عمده فروشان و کارخانجات بصورت روزانه بر مراکزخرید ، توزیع و مراکز تولیدی و ...به منظور پیشگیری از هرگونه گرانفروشی و تقلب و همچنین ممانعت از هرگونه اجحاف در حق شهروندان انجام می گردد .

اینبار از یک کارگاه تولیدی مقدار قابل توجهی دستمال کاغذی توسط گشت سیار این اداره کل کشف و ضبط گردید و در این راستا پرونده ای تشکیل گردیده و لذا چنانچه شکایتی از سوی مصرف کنند گان به شعب سیار اعلام و ارائه  شود سریعا اعمال قانون خواهد شد .

در ادامه آقای مرادی رئیس شعبه سیار این اداره کل در گفتگویی با روابط عمومی تعزیرات حکومتی افزود طی گشت سیار تعزیرات حکومتی تعداد قابل توجهی دستمال کاغذی با مارک های "آبشار" و "آزاده" بدون آرم استاندارد و بصورت تقلبی و غیر مجاز کشف و سریعا نسبت به ضبط و معدوم نمودن آنان اقدام شد. ضمنا تشکیل پرونده در راستای تولیدات آتی این مارک نیز با تحت تعقیب قرار دادن کارگاه های تولیدی نسبت به معدوم نمودن مابقی آن اقدامات لازم در دست اجرا می باشد.

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین