|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۹۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
در این مسابقات تیم های مالزی، آذربایجان، ترکیه، سوئیس، اتریش و آلمان در رده‌های چهارم تا هشتم ایستادند.
یک مدال نقره و 3 برنز سهم نمایندگان کاراته ایران در رقابت‌های لیگ جهانی امارات بود.

پرونده نمایندگان کاراته ایران در پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته در امارات با کسب یک مدال نقره و 3 برنز بسته شد. در این رقابت‌ها بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم به مدال نقره رسید و ذبیح اله پورشب مدال برنز را به گردن آویخت. همچنین کاتای تیمی مردان و زنان ایران نیز به مدال برنز رسید.

بهمن عسگری در دیدار پایانی وزن 75- کیلوگرم مقابل رافائل آقایف آذربایجانی قرار گرفت و 4 بر یک شکست خورد و بر سکوی دوم ایستاد. عسگری پیش از رسیدن به فینال این رقابت‌ها حریفانی از امارات (6 بر صفر)، تونس ( 5 بر صفر)، قزاقستانی ( یک بر صفر)، عربستان (2 بر صفر) و روسیه ( 4 بر صفر) را شکست داده بود.

ذبیح‌الله پورشیب نیز ابتدا با نتیجه یک بر صفر آیخان مامایوف آذربایجانی را شکست داد، سپس حریفی از استرالیا را 8 بر صفر برد. او در سومین مبارزه کاراته‌کای الجزایری را 2 بر یک مغلوب کرد و در ادامه مقابل نماینده مصر 7 بر 4 شکست خورد و اما با راهیابی کاراته‌کای مصری به فینال، پورشیب هم به جدول شانس مجدد راه یافت. وی در این مرحله برابر حریف ترکیه‌ای با نتیجه 9 بر 5 به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

در بخش کاتای تیمی مردان تیم آوای رزم ابتدا با نتیجه 5 بر صفر از سد عربستان گذشت، سپس موفق شد نماینده قطر را 4 بر یک از پیش رو بردارد اما در دیدار سوم مقابل تیم مالزی 3 بر 2 مغلوب شد و به جدول شانس مجدد راه یافت. این تیم در این گروه نماینده آلمان را 4 بر یک شکست داد و به مدال برنز رسید.

در کاتای تیمی بانوان نیز سپاهان(تیم کن شی کان) پس از برتری مقابل تیم مصر، در بازی دوم برابر مالزی 5 بر صفر مغلوب شد و با راهیابی مالزی به دیدار فینال، تیم سپاهان هم در جدول شانس مجدد به میدان رفت. در این گروه نمایندگان مقابل تیم ایتالیا موفق به کسب پیروزی 3 بر 2 شدند و به مدال برنز رسیدند.

در پایان پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته که به میزبانی امارات و با شرکت 659 کاراته کا از 59 کشور برگزار شد، تیم ایتالیا با 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز در مکان نخست قرار گرفت، امارات میزبان بازیها با 3 طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و تیم مصر با 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز بر سکوی سوم ایستاد.

در این مسابقات تیم های مالزی، آذربایجان، ترکیه، سوئیس، اتریش و آلمان در رده‌های چهارم تا هشتم ایستادند.

نمایندگان ایران نیز در پایان پنجمین دوره لیگ جهانی کاراته با یک نقره و 3 برنز در مکان نهم قرار گرفتند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین