|
|
امروز: پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۹۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
اعضای پلیس عراق در منطقه حدیثه استان الانبار روز گذشته مشاهدات خود مبنی بر پرتاب سلاح و مهمات ازهواپیما های آمریکایی برای تروریست های داعش در منطقه الجزیره در غرب الانبار را تایید کردند.
اعضای پلیس عراق در منطقه حدیثه استان الانبار روز گذشته مشاهدات خود مبنی بر پرتاب سلاح و مهمات ازهواپیما های آمریکایی برای تروریست های داعش در منطقه الجزیره در غرب الانبار را تایید کردند.

به گزارش پایگاه خبری المعلومة، این اعضای پلیس عراق در نوار ویدیویی اعلام کردند: هواپیمای آمریکایی با ایجاد اختلال در صفحه رادار مقر آنها ، اقدام به ارسال اسلحه ومهمات برای تروریست های داعش کرد.

پلیس عراق از حیدر العبادی فرمانده کل نیروهای مسلح خواست به این امر رسیدگی کند.

اعضای پلیس در این نوار ویدیویی گفتند:هواپیمای آمریکایی را در ساعت 4 صبح روز جمعه در حالی که سلاح ومهمات برای تروریست های داعش در منطقه حدیثه استان الانبار ارسال می کرد، مشاهده کردند.

آنها همچنین افزودند: هواپیمای آمریکایی عمدا در صفحه رادار پلیس در منطقه حدیثه اختلال ایجاد کرد تا اعضای پلیس نتوانند با مقر لشگر خود تماس بگیرند این در حالی است که پس از چند دقیقه خودروی نظامی برای داعش در محل حاضر وسلاح ها را به مکان های تحت اشغال خود انتقال داد.
پلیس عراق از العبادی خواست به ارسال اسلحه ومهمات توسط هواپیماهای آمریکایی به تروریست های داعش که در محاصره نیروهای امنیتی هستند پایان دهد.

پلیس عراق از محمد الغبان وزیر کشور خواست با سفر به این منطقه به سختی های پلیس که داعش را در محاصره خود قرار دارند اما هواپیماهای آمریکایی برای آنها سلاح ومهمات ارسال می کنند پی ببرند.

هواپیماهای آمریکایی بیشتر اوقات کمک های نظامی برای تروریست های داعش که در محاصره نیروهای امنیتی والحشد الشعبی قرار دارند ارسال می کنند این در حالی است که تاکنون مقامات زیادی خواستار جلوگیری از ارسال کمک های نظامی آمریکا به داعش علاوه بر بمباران مواضع ارتش عراق در صلاح الدین، الانبار ودیاله توسط هواپیماهای آمریکایی شدند.

تاکنون دهها تن از نیروهای امنیتی والحشد الشعبی در بمباران های هواپیماهای آمریکایی کشته شدند.

عراق از 19 خرداد ماه سال گذشته (93) تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروهک تروریستی داعش مواجه بوده است؛ در چند ماه اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شده اند چند شهر این کشور از جمله الرمادی و تکریت را از دست تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین