|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۹۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۵
امشب حمید رسایی که آخرین هفته های نمایندگی اش در مجلس را می گذراند، با نقل قول از دکتر رجایی، مدعی اعلام رضایت آیت الله هاشمی از توییت مشهور موشکی شد؛ نقل قولی که از سوی دکتر رجایی تکذیب شد.
دکتر غلامعلی رجایی تازه ترین ادعای مطرح شده از سوی حمید رسایی، نماینده تهران در کانال تلگرامی خود مبنی بر ابراز رضایت آیت الله هاشمی از تویتر موشکی نسبت داده شده به خود را تکذیب کرد و از برخورد جدی با اداره کننده سایت رئیس مجمع تشخیص مصلحت خبر داد.

 امشب حمید رسایی که آخرین هفته های نمایندگی اش در مجلس را می گذراند، با نقل قول از دکتر رجایی، مدعی اعلام رضایت آیت الله هاشمی از توییت مشهور موشکی شد؛ نقل قولی که از سوی دکتر رجایی تکذیب شد.

رسایی در کانال خود این گونه نوشته بود:

هاشمی رفسنجانی در توئیترش: دنیای فردا دنیای گفتمان هاست نه موشک ها.

رهبر انقلاب: اینکه بگویند فردای دنیا فردای‌ مذاکره است، دنیای موشک نیست، اگر از ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است؛ اما اگر از آگاهی باشد، خیانت است. (۹۵/۱/۱۱)

غلامعلی رجایی، مشاور ارشد هاشمی ‌رفسنجانی در مجمع تشخیص: «مسئول سایت به خود من گفت وقتی این توییت را انتخاب کردم و بازتاب و آمار دیدن آن را خدمت آیت‌الله گزارش دادم، اعلام رضایت کردند.»

غفلت یا خیانت، مسأله این است... »

اما دکتر غلامعلی رجایی شامگاه شنبه در توضیحی این نقل قول نسبت داده به خود را تکذیب کرد و نوشت:

« سلام به همه دوستان عزیز
نقل آقای حمیدرسایی وسایت 598 و...مبنی بر اعتراف مشاور هاشمی یعنی بنده در تایید توییت گفتمان و موشک کذب محض است .
من در مصاحبه با سایت انتخاب نسبت به این دروغ هم عکس العمل نشان داده و گفته م از قول من دروغ می گویند.

من دریادداشت پنجشنبه روزنامه شرق نوشتم هاشمی توییت ندارد و وقت توییت نویسی را هم ندارد. ادبیات توییتهای موجود در سایت آقای هاشمی هم با ادبیات ایشان سازگاری ندارد و این امر روشنی است .

در آن یادداشت نوشتم مسوول سایت آیت الله هاشمی به من گفت، وقتی توییت مربوط به مرحوم آقای طبسی با عبارت: «خداحافظ رفیق روزهای سخت» را نوشتم و منتشر کردم و به ایشان نشان دادم، پسندیدند و اعلام رضایت کردند.

اما آقای رسایی و.. به دروغ این رضایت هاشمی را نه به توییت واقعه مرگ آقای طبسی که به توییت گفتمان و موشک ربط داده اند که دروغ محض است.

دوستان عزیز بدانند آن توییت را آقای محمودی، اداره کننده سایت آقای هاشمی نوشت که حتی یک کلمه اش از حرفهای آیت الله نیست و نسبت به خودسری در گذاشتن این توییت با وی برخورد جدی هم شده و وی نسبت به این خطای خود عذرخواهی نموده و نسبت به این کار خود هم بسیار نادم است.»

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین