|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۹۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۱
محمدرضا زین‌العابدینی افزود: در این راستا و با تدابیر اندیشیده شده جشنواره گل‌های لاله امروز در پارک چمران به صورت رسمی افتتاح شد.
با حضور جمعی از مسئولان در جشنواره لاله‌ها،‌ بزرگترین فرش گل خاورمیانه در پارک شهید چمران کرج پهن شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج عصر امروز در حاشیه افتتاح جشنواره لاله‌ها اظهار داشت: با توجه به استقبال بی نظیر مردم از برپایی این جشنواره در سال‌های گذشته امسال نیز اهتمام ویژه‌ای به برگزاری این مهم شد.

 محمدرضا زین‌العابدینی افزود: در این راستا و با تدابیر اندیشیده شده جشنواره گل‌های لاله امروز در پارک چمران به صورت رسمی افتتاح شد.

وی تأکید کرد: این جشنواره به مدت 15روز در این مکان دایر است و علاقمندان می‌توانند از فضای منحصر به فرد این جشنواره بازدید کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج خاطرنشان کرد: طراحی‌های خاص و منحصر به فردی برای کاشت لاله‌ها در باغ گلها انجام شده تا با جشنواره سال گذشته متفاوت باشد.

زین العابدینی به وجود مساحتی بیش از 8 هکتار در محل باغ گل‌های پارک شهید چمران اشاره کرد و گفت: در جشنواره امسال زیباترین مناظر و گل آرایی‌ها با گل لاله در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده که از جمله آن می‌توان به بنفشه کاری در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف نیز اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این جشنواره 200 هزار لاله که سه برابر تعداد لاله‌های کاشته شده در سالهای گذشته است در معرض دید قرار داده شده است.

به گفته این مسئول در این جشنواره 26 گونه مختلف در معرض تماشا قرار گرفته است.

این جشنواره از امروز به مدت 15 روز از ساعت 10 تا 21 واقع در پارک چمران پذیرایی حضور علاقمندان است.



منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین