|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۹۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
آيت الله دستغيب ادامه داد : اگر امروز بخواهيم حقايق اسلام را درك كنيم بايد با قرآن انس گرفته و در راستاي عترت پيامبراكرم(ص) حركت كنيم تا به واقعيت اسلام پي ببريم.
يك جوان دانشجو از كشور سوئيس در حرم شاهچراغ و حضور توليت معظم آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) با اداي شهادت به يكتائي خداوند، دلالت بر رسالت پيامبراكرم (ص) و شهادت به ولايت اميرالمومنين(ع) به دين مبين اسلام و مذهب شيعه اثني عشري روي آورد.

 به نقل از نمابر شامگاه سه شنبه روابط عمومي آستان مقدس احمدي و محمدي (ع)، در اين مراسم آيت‌الله سيدعلي اصغر دستغيب توليت آستان از روي آوردن اين جوان اروپايي به دين اسلام و مذهب شيعه به منزله افزوده شدن برادري به جمع برادران ديني و اسلامي ياد كرد و گفت : اميد است خداوند ايشان را ثابت قدم كرده و با ادامه تحقيق در زمينه اسلام در آينده يكي از مبلغان وارسته شود.

آيت الله دستغيب ادامه داد : اگر امروز بخواهيم حقايق اسلام را درك كنيم بايد با قرآن انس گرفته و در راستاي عترت پيامبراكرم(ص) حركت كنيم تا به واقعيت اسلام پي ببريم.

وي با بيان اينكه امروز اسلام با حقيقت و درخشش آن يك حجت هميشگي است گفت: اسلام همواره مدافع مظلومان بوده و تقابل با ظلم و استكبار است.

توليت آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) همچنين با اشاره به نامه‌هاي رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپايي تصريح كرد: اين نامه‌ها به موقع نگاشته شدند و تاثير بسزايي در ترويج اسلام ناب داشتند.

آيت‌الله دستغيب به جايگاه رفيع و با عظمت اسلام اشاره و تصريح كرد: در اسلام ترور، خشونت و حركت ظالمانه وجود ندارد و اگر مجازاتي نيز پيش‌بيني شده، ويژه افراد متجاوز است و اين نشان دهنده آن است كه اسلام در مقابل افراد متجاوز بي تفاوت نيست.

منتخب اول مردم استان فارس در پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در خاتمه خطاب به جوان دانشجوي سوئيسي كه پس از گرويدن به اسلام با بانوي مسلمان ايراني ازدواج كرده توصيه كرد: در مسير علمي و تحصيلي خود تحقيقات اسلامي را پيگيري و حقيقت اسلام را به گونه واقعي شناخته و مبلغ شايسته‌اي براي اسلام باشد.

براساس اين گزارش، در اين مراسم آيت‌الله سيدعلي اصغر دستغيب توليت معظم آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) يك جلد قرآن كريم، نهج‌البلاغه، صحيفه سجاديه و چند جلد كتاب ديگر ترجمه شده در زمينه شناخت بيشتر اسلام تقديم جوان تازه مسلمان شده سوئيسي كرد.

همچنين در اين مراسم پس از مشرف شدن جوان سوئيسي به اسلام عقد دائم اين زوج جوان توسط توليت معظم آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) جاري شد.

براساس اين گزارش جوان سوئيسي تازه مسلمان شده خواست تا نامش برده نشود.

پيش تر و در ايام نوروز امسال نيز يك جوان آلماني با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به دين اسلام و مذهب شيعه روي آورد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین