|
|
امروز: جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۷
کد خبر: ۹۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی اظهارات تندی علیه معاون وزیر ورزش و جوانان و دبیركل فدراسیون فوتبال انجام داد.
 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی اظهارات تندی علیه معاون وزیر ورزش و جوانان و دبیركل فدراسیون فوتبال انجام داد.

در متن پیام كارلوس كی روش آمده است:‌ امروز متوجه شدم علیرضا اسدی دبیركل فدراسیون فوتبال صحبت هایی را درباره افشین پیروانی مدیر تیم های ملی انجام داده است. این صحبت ها كاملا شرایط فدراسیون فوتبال را وارونه كرده است، به همین منظور قصد دارم چند پرسش مطرح كنم.

آقای اسدی كه قصد خدشه وارد كردن و زیر سئوال بردن اعتبار، شأن و جایگاه پیروانی را دارد، كیست؟ ایشان كه با چتر نجات وزارت ورزش وارد فدراسیون فوتبال شد و كفاشیان را مجبور كرد كه او را جایگزین دبیركل كاربلد و حرفه ای سابق فدراسیون كند. اسدی كه تفاوت بین زمین فوتبال و زمین سیب زمینی را نمی داند چگونه می تواند راجع به استانداردهای لازم و امكانات در فوتبال بین المللی صحبت كند!‌

وی افزود: این شخص كیست كه از بدو ورودش، فقط توهین و دست كم گرفتن بازیكنان و مربیان و همینطور مسئولان فدراسیون از طرف او انجام گرفته است؟ این شخص كیست كه كاملا خارج از چارچوب عمل می كند و حتی با وجود اینكه رئیس فدراسیون فوتبال و همین طور اعضای هیات رئیسه به او تاكید كرده اند حق دخالت در مسائل تیم ملی را ندارد، باز هم اصرار به بی احترامی و سرپیچی دارد. با فروتنی عرض می كنم كه به نظرم تحمیل ایشان به عنوان دبیركل فدراسیون فوتبال بسیار ناراحت كننده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه به صحبت های نصرالله سجادی معاون وزیر وزرش و جوانان راجع به زمین و امكانات آكادمی ملی فوتبال اشاره كرد و گفت:‌ این صحبت ها كاملاً باعث شگفتی من شده است. البته قبل از هرگونه صحبت دیگر با كمال احترام باید این را خدمت حضرتعالی عرض كنم، قول هایی كه شما در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال قبل از جام جهانی برزیل و جام ملت های آسیا دادید را به یاد آوردم. فقط می خواهم یادآوری كنم كه ما مربیان و بازیكنان مسائل را فراموش نمی كنیم و امروز باید بگویم كه از این مسائل گذشت هم نمی كنیم.

كی روش ادامه داد: به عناوین اصلی صحبت هایم كه آماده سازی تیم ملی و همینطور امكانات تمرینی لازم است، بر می گردم. با كمال احترام باید عرض كنم كه می خواهم از این فرصت استفاده كرده و یادآوری كنم كه حضرتعالی این فرصت را داشتید كه در مركز تمرینی باشگاه كورینتیانس برزیل همراه با تیم ملی حضور داشته باشید و این فرصت را پیدا كردید كه از نزدیك مشاهده كنید.

وقتی صحبت از امكانات تمرینی برای پیشرفت تیم ملی می كنم، منظورم چیست. با كمال احترام باید عرض كنم كه شما چگونه می توانید به مردم بگویید چرا بنده درخواست یك زمین بهتر و شرایط بهتر را دارم. صادقانه عرض می كنم كه شما چگونه می توانید به هواداران فوتبال ملی ایران بگویید آن چیزی كه در باشگاه كورینتیانس برزیل دیدید با آن چیزی كه برای آماده سازی تیم ملی مهیاست، مناسب برای تیم ملی و خیلی خوب است.

در بخش دیگری از پیام كی روش آمده است: صادقانه عرض می كنم كه فرمایشات شما، من را ناامید كرد چرا كه توقع بنده از یك مسئول بلند رتبه ورزشی داشتن انگیزه بالاتر برای ارائه نگرشی وسیع تر است.

وی در پایان اظهار داشت: بنده سطح توقع دیگری در تعهد و انگیزه برای ساختن آینده تیم ملی را داشتم. اگر بخواهیم با شرایط سطح پایین خود را راضی كنیم و بگوییم اوضاع خیلی عالی است، این مطلب برای من قابل قبول نیست و این طرز تفكری نیست كه بنده دوست داشته باشم، تیم ملی و بازیكنانم از آن برخوردار باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین