|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۹۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ‌درسال 95 با تولید مضاعف قدرت نرم وسخت باید دشمن را درتحریم، تبلیغ و نفوذ ناكام كرد.
 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ‌درسال 95 با تولید مضاعف قدرت نرم وسخت باید دشمن را درتحریم، تبلیغ و نفوذ ناكام كرد.

به گزارش وزارت دفاع، سردارسرتیپ پاسدارحسین دهقان درجمع كاركنان شركت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) در اصفهان و در سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های با‌القوه و با‌الفعل فراوانی كه در كشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی و نیل به رشد و تعالی وجود دارد افزود: سال 95 سال تعیین كننده‌ای است و باید با بهره‌گیری از فضایی كه بوجود آمده است گام‌های بلندی برای تولید قدرت نرم و سخت و شكوفایی اقتصاد مولد برداریم.

وی با بیان اینكه توطئه‌های نظام سلطه به دلیل ذات شرارت آمیز و خباثت آلودشان همچنان ادامه دارد، اظهاركرد: باید با بكارگیری همه عناصر قدرت درحوزه‌های سیاسی، اقتصادی، دفاعی، امنیتی و فرهنگی و در سایه هماهنگی و انسجام همه قوا كشور را دربرابر تهدیدات همه جانبه دشمن مصونیت بخشید.

وزیردفاع بااشاره به عملكرد وزارت دفاع در2/5 سال گذشته گفت: دراین بازه زمانی با وجود همه محدودیت‌هاتوانسته‌ایم ضمن تأمین نیازهای چند برابری نیروهای مسلح، به عملكرد چندین برابری در اكثر حوزه‌ها دست پیدا كنیم و این حاصل نگردید. مگر درسایه همت، تلاش، روحیه جهادی و خودباوری دانشمندان، متخصصان و كاركنان وزارت دفاع كه با توكل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) شعار ما توانستیم را محقق كردند.

سرداردهقان، دستیابی به دانش و فناوری بومی برتری ساز را از اولویت‌های وزارت دفاع درسال 95 ذكركرد و افزود: با این رویكرد هوشمندانه همواره دشمن را در موضع غافلگیری قرار خواهیم داد.

وی گفت: امروزافتخارصنایع دفاعی این است كه بدون وابستگی به خارج ازمرزها و با اتكا به دانش واستعدادهای داخلی با رعایت كامل استانداردها نیازهای بخش دفاع را به خوبی پاسخگو هستند.

وزیردفاع درپایان، تعامل همه جانبه و سازنده با كشورهای همسایه به ویژه كشورهای حوزه خلیج فارس رااز رویكردهای اصلی دیپلماسی دفاعی درسال جدید ذكركرد و افزود: ظرفیت‌های فراوانی برای همكاری وجود دارد و باید با حسن نیت و اعتماد متقابل آنها را اجرایی كرد و در سایه آن امنیت پایدار را در منطقه نهادینه و از شر خطراتی همچون تروریسم نجات داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین