|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۹۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
وی با اشاره به اهم فعالیت های امور زنان در سازمان ملی استاندارد ایران ابراز ا میدواری کرد : با مساعدت سایر همکاران بتوانیم اقدامات شایسته ای در این زمینه انجام دهیم.
مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) و روز زن در سازمان ملی استاندارد ایران ، صبح امروز با حضور رییس ، معاونان ، مشاوران ، مدیران کل و جمعی کثیری از کارکنان سازمان در کرج برگزار شد.

نیره پیروزبخت ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم با تبریک سال نو و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) گفت : سال 1394 را با وجود سختی و دشواریهای بسیار پشت سرگذاشتیم و امید است با سعی و تلاش بیشتر در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل بتوانیم با سرعت و دقت بیشتر فعالیت ها را دنبال کنیم .

وی با بیان اینکه در سال جاری اقتصاد مقاومتی سرلوحه فعالیت های سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارد ، یادآور شد : این سازمان از 2 سال پیش که موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد ، برنامه های خود را در این خصوص تقدیم دولت کرد و شعار امسال مقام معظم رهبری ما را مکلف می دارد که نسبت به برنامه های تعریف شده اقدام و عمل صورت گیرد.

پیروزبخت ، با اشاره به سیاستهای اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه ، تصریح کرد : در این ابلاغیه ها مسئولیت هایی برای سازمان ملی استاندارد ایران ترسیم شده که مهمترین آن افزایش کیفیت زندگی مردم است

وی از تلاش و کوشش همه کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران قدردانی کرد و گفت : در سال 1394 در زمینه تدوین استاندارد ، بازرسی در سطح بازار ، بازرسی آسانسورها ، کپسول های سی ان جی ، وسایل بازی در پارک ها  و ... رشد آمار عملکرد داشته ایم که این مهم در سایه حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی اتفاق افتاد.

پیروزبخت ، با اشاره به موفقیت جمهوری اسلامی ایران در برجام اظهار داشت : نتیجه برجام باعث شد تا حدودی مشکلات اقتصادی از بین رود و آینده روشنی را پیش رو داشته باشیم .

وی در همین زمینه ادامه داد : عضویت سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی در حوزه تایید صلاحیت ، اندازه شناسی ، کدکس غذایی ، مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی پس از موفقیت در برجام حاصل شد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، تصویب کلیات قانون جدید سازمان ملی استاندارد ایران در مجلس شورای اسلامی را یکی از مهمترین اتفاقات این سازمان در مجلس شورای اسلامی دانست و گفت : این اتفاق مهم  بعد از 8 سال و با حمایت دولت و مساعدت نمایندگان خانه ملت و تلاش همه همکاران صورت گرفت.

پیروزبخت ، سپس ابراز امیدواری کرد : با تصویب این قانون ، سازمان ملی استاندارد ایران در جایگاه واقعی خود قرار خواهد گرفت .

حجت الاسلام میلانی نژاد ، مشاور فرهنگی رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم با تبریک سال نو و قرائت دعای سال نو ابراز امیدواری کرد : با تغییر درون، نگاه خود را به خلقت و آفرینش متفاوت کنیم و تدبیر ما با مدد الهی به بهترین حال تغییر یابد.

مریم قبادی دانا ، مشاور رییس سازمان ملی استاندارد ایران در امور زنان ، با تبریک سال نو و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) با تفسیر سوره کوثر ، به بیان پاره ای از خصایص والای آن حضرت پرداخت

وی با اشاره به اهم فعالیت های امور زنان در سازمان ملی استاندارد ایران ابراز ا میدواری کرد : با مساعدت سایر همکاران بتوانیم اقدامات شایسته ای در این زمینه انجام دهیم.

این مراسم  با برگزاری برنامه های شاد و متنوع ادامه داشت و با حضور مسئولان حاضر در مراسم از  فخری نعیمی ، شهرزاد هژبری و شهربانو صفری ، به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم مسابقه مقاله نویسی زن و محیط زیست ، پری مرادی ، شهرزاد هژبری ، فرزانه میرسلیمی ، زهرا کسائی ، زهرا سلطان علی ، اکرم السادات فیاضی به عنوان همسران جانباز دفاع مقدس ، طیبه شکوهی و رویا نوربخش به عنوان مدرس استانداردسازی و کشاورزی و جملیه آفاقی به عنوان مدرس استانداردسازی و قالی بافی ، مژده روشن طبری برای تدوین استانداردهای بین المللی و مژده ملکی ، سمانه تقوی و حسینی در زمینه فعالیتهای ورزشی ، تقدیر به عمل آمد.







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین