|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۵
کد خبر: ۹۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
سخنگوی وزارت بهداشت در مورد شایعه استعفای دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: این قضیه دروغ سیزده است.
 سخنگوی وزارت بهداشت در مورد شایعه استعفای دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: این قضیه دروغ سیزده است. ما از برخی شرایط که پیش می آید گله مند هستیم.

همه می دانند که دکتر هاشمی با چه شرایط و سطح علمی وزارت را قبول کردند و حاضرند آبرو و مال و جان خود را در راستای اهداف نظام و اهداف دولت تدبیرو امید بدهند؛ چرا که ایشان معتقدند تنها راه نجات کشور، اعدال و توجه به اصول تدبیر و امید است.

حریرچی ادامه داد: ایشان هفت روزه هفته به صورت بیست و چهارساعته با علاقه در حال خدمت هستند و این وقت گذاری ایشان موثر است.

قائم مقام وزیر بهداشت در مورد بیمه ناباروری هم گفت: یکی از موثرترین راه ها برای دسترسی به اهداف سیاست های جمعیتی، درمان زوج های نابارور است. البته بخشی از این ناباروری ها ناشی از دیر ازدواج کردن ها و تاخیر انداختن سن حاملگی است که فرصت را برای درمان های لازم می گیرد.

او گفت: حمایت چندانی بیمه ها انجام نمی دهند و خدمات ناباروری نوعا گران است و توسط بخش خصوصی ارائه می شود. وزارت بهداشت با توجه به منابعی که دارد برنامه هایی برای اقشار آسیب پذیر در نظر گرفته و تلاش می کنیم از درمان آن ها هم حمایت کنیم.

حریرچی در مورد تجمیع بیمه ها هم گفت: تجمیع اجتناب ناپذیر و محتوم است. هر کشوری که توانسته در سلامت موفق باشد این کار را انجام داده و ما هم پیگیری های لازم را انجام می دهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین