|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۹۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
آن طور که ایرنا گزارش داده، وزارت نفت به نقل از مسوول کمیته مطالبات این وزارتخانه، زمان این مزایده را آینده نزدیک اعلام کرده است.
مسوول کمیته مطالبات وزارت نفت از انتشار آگهی فروش و مزایده باقیمانده اموال بابک زنجانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با وجود همکاری وزارت نفت هنوز هیچ اقدام مثبتی جهت پرداخت بدهی متهم نفتی صورت نگرفته است.

پرونده پرداخت بدهی‌های بابک زنجانی همچنان باز است. تاکنون وزارت نفت در چندین نوبت اعلام کرده که هنوز پرداختی انجام نشده و این بار  مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت از انتشار آگهی فروش و مزایده باقیمانده اموال بابک زنجانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با وجود همکاری وزارت نفت هنوز هیچ اقدام مثبتی جهت پرداخت بدهی متهم نفتی صورت نگرفته است.

 آن طور که ایرنا گزارش داده، وزارت نفت به نقل از مسوول کمیته مطالبات این وزارتخانه، زمان این مزایده را آینده نزدیک اعلام کرده است.

علی اصغر هندی با بیان اینکه وزارت نفت برای تسویه بدهی متهم نفتی همکاری لازم را با وی داشته است، گفت: در روزهای پایانی پارسال آگهی مزایده برخی اموال بابک زنجانی از جمله شرکت هواپیمایی، هتل‌ها، مجتمع‌های مسکونی و مجتمع‌های تجاری داده شده و در دست اقدام است و آگهی مزایده باقیمانده اموال بابک زنجانی نیز به‌زودی منتشر  می‌شود.


وی درباره اینکه آیا بابک زنجانی غیر از اموالی که اعلام شده اموالی دیگری هم دارد، گفت: اموالی که قبل از حکم اعلام شده، تغییری نکرده است، مگر آن که درباره برخی از اموال چیزی نگفته یا مورد شناسایی دادستانی و شرکت ملی نفت ایران قرار نگرفته باشد.

این مقام وزارت نفت درباره اعلام شماره حساب جدید از سوی شرکت ملی نفت ایران هم با بیان این که تاکنون چندین شماره حساب در اختیار وی قرارداده شده است، اضافه کرد: با وجود اعلام شماره حسابهای متعدد هیچگونه اقدام عملی جهت پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

مسوول کمیته مطالبات وزارت نفت در این باره که چقدر به پرداخت بدهی از سوی این متهم نفتی امیدوار است، گفت: بستگی به آنها دارد؛ وزارت نفت هرگونه همکاری با آنها را جهت پرداخت بدهی شان انجام داده است.

مسوول دریافت مطالبات وزارت نفت پیش از این هم گفته بود، فروش اموال می تواند حدود 500 تا 600 میلیون یورو از بدهی وی را پوشش دهد.

منبع: اقتصاد نیوز



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین