|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۵
کد خبر: ۹۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
لازم به توضيح است كه نامه قدرداني اي از سوي سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري براي رامبد جوان، كارگردان و مجري برنامه خندوانه و جواد فرحاني، تهيه كننده اين برنامه نيز ارسال گرديد .
 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری طی تماسی تلفنی با رامبد جوان، کارگردان و مجری برنامه خندوانه از ایشان به جهت فرهنگ سازی در زمینه تفکیک زباله و مدیریت پسماندهای جامد تقدیر و تشکر کرد

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري ؛در روز چهارشنبه، يازدهم فروردين ماه سال جاري، دكتر ياسر بهارفر، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري طي تماسي تلفني با رامبد جوان، كارگردان و مجري برنامه خندوانه از ايشان به جهت فرهنگ سازي در زمينه تفكيك زباله و مديريت پسماندهاي جامد تقدير و تشكر كرد  .

 دكتر بهارفر در اين گفتگو با اشاره به نقش فرهنگ سازي از طريق رسانه، آموزش همگاني را گامي موثر براي تسهيل امور اجرايي توصيف كرد و ابراز اميدواري كرد ساير زحمتكشان رسانه نيز ضمن الگوبرداري از برنامه پرمخاطب خندوانه، به متوليان مديريت پسماند و حفظ محيط زيست كشور كمك كنند .
 مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري تاكيد كرد از جامعه اي بايد انتظار تعامل و همكاري در زمينه مديريت پسماند را داشت كه آموزش و فرهنگ سازي مناسب را ديده باشند لذا با توجه به پرمخاطب بودن برنامه خندوانه، نقش اين برنامه در اين راستا بسيار پررنگ است. ايشان ضمن قدرداني از عوامل برنامه، ابراز اميدواري كردند با توجه به تاكيد دكتر عبوري، شهردار محبوب كلانشهر ساري، به طرح تفكيك زباله از مبدا و علاقه ايشان به امور فرهنگ سازي، تعامل و همكاري مشتركي با اين برنامه داشته باشند .

 رامبد جوان نيز ضمن ابراز خرسندي و تقدير از قدرداني سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري، از علاقمندي به تعامل و همكاري و استفاده از تجارب اين سازمان در توليد قسمت هاي آتي خندوانه خبر داد و اعلام آمادگي كرد تا در صورت فراهم شدن شرايط، ضبط بخش هايي از برنامه خندوانه در ساري صورت گيرد .

لازم به توضيح است كه نامه قدرداني اي از سوي سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري براي رامبد جوان، كارگردان و مجري برنامه خندوانه و جواد فرحاني، تهيه كننده اين برنامه نيز ارسال گرديد .

متن نامه دكتر بهارفر مدير عامل سازمان به رامبد جوان كارگردان و مجري برنامه مفرح خندوانه

رسول خدا (ص) منَ لَم يَشكُرِالمَخلوق لَم يَشكُرِالخالِقهر آنكس كه از انسان‌ها سپاسگزاري نكند، سپاس پروردگار را نيز بجا نياورده است  جناب آقاي رامبد جوان
كارگردان و مجري محترم برنامه مفرح خندوانه  با سلاممحيط‌زيست هديه‌اي ست از جانب پروردگار يگانه كه مراقبت از آن وظيفه‌ي انسان‌ها و شايد مهمترين رسالت بشر باشد و بي‌شك محيط‌زيست سالم و پاك نه تنها به تندرستي انسان‌ها كمك مي‌كند، بلكه امكان بهره‌برداري مناسب از مواهب الهي موجود را فراهم مي‌سازد و از همين روست كه حفاظت از محيط‌زيست از اهميت و جايگاه ويژه‌اي برخوردار است .


متاسفانه بشر با فعاليت‌هاي بي‌ملاحظه و زير پا نهادن قوانين طبيعت، آلودگي‌هاي زيست محيطي فراواني را ايجاد كرده كه امروزه به يكي از بلاياي همه‌گير تبديل شده است؛ لذا اصلي‌ترين وظيفه‌ي ما در شرايط كنوني، ارتقاي فرهنگ جامعه، سرمايه‌گذاري در حوزه‌ي آموزش و اطلاع‌رساني، همراه با تلاشي مضاعف و خستگي‌ناپذير در زمينه‌ي رفتارهاي مناسب و درست با پسماندهاي جامدِ توليدي به عنوان مهمترين آلاينده‌هاي محيط‌زيست به‌ويژه در كشور اسلاميمان، ايران است؛ چراكه تجارب جهاني نيز حاكي از تاثير مثبت فرهنگ‌سازي بهينه مي‌باشد و گاهي اين اقدامات از هرگونه اقدام اجرائي در مديريت پسماندها نيز، تاثيرگذارتر مي‌باشند و موفقيت در فعاليت‌هاي اجرايي را تضمين مي نمايند .

خوشبختانه اقدام بجا، خلاقانه و درخور تحسين شما در طراحي استوديوي برنامه‌ي پرمخاطب "خندوانه" كه بدعتي در فرهنگ‌سازي در زمينه‌ي بازيافت و ترويج اصول تفكيك زباله محسوب مي‌شود، اين نكات را به احسن وجه در جامعه معرفي و تبليغ نموده است و هر روز بر بازخوردهاي مثبت و مناسب اين اقدام در جامعه بيشتر لمس مي‌شود. لذا بر خود وظيفه مي‌دانيم به عنوان يكي از متوليان پسماند در ايران اسلامي، ضمن تبريك آغاز بهار و سال ۱۳۹۵، از تمامي تلاش‌هاي شما و همكارانتان در اين راستا كمال تقدير و تشكر را داشته باشيم و استمرار توفيقات شما را در ادامه‌ي اين راه زيبنده و پرارزش از خداوند متعال مسئلت داريم. اميد كه با همراهي ساير دست‌اندر‌كاران رسانه، به عنوان مهمترين حوزه‌ي آموزش، اطلاع‌رساني و فرهنگ‌سازي عمومي، شاهد بهبود وضعيت زيست محيطي جامعه، خصوصاً استان‌هاي شمالي كشور باشيم.  ياسر بهارفرمديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري فروردين ۱۳۹۵ خورشيدي
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین