کد خبر: ۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
سرپرست حراست و امور ویژه حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با حضور مشاور رئیس حوزه هنری و مدیر کل حراست حوزه هنری کشور وسرپرست حراست کل استان منصوب شد.
مدیر کل حراست حوزه هنری کشور و مشاور ریاست حوزه هنری در این مراسم اظهارکرد: امنیت در دستگاه اجرایی از اهمیت ویژه برخوردار است و باید در هر دستگاه اجرایی به این امر اهمیت ویژه‌ای داد.‏

اسماعیل زقر خاطرنشان کرد: به تعبیر حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله) نیروهای دستگاه‌های فرهنگی هنری، افسران جنگ فرهنگی و نرم در مقابله با دشمن هستند؛ بر همین اساس ما باید به این امر ایمان و یقین داشته باشیم که کارمان و اثری که تولید می‌کنیم روی مخاطب تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه حراست در هر مجموعه بیش از هر چیز امین آن مجموعه است، تصریح کرد: مسئول حراست هر دستگاه باید طوری عمل کند که ضمن تنش زدایی از مجموعه، قابل اعتماد و طرف مشورت با افرد آن مجموعه نیز باشد.‏

سرپرست حراست کل استان نیز اظهارکرد: عطوفت و مهربانی و رئوف بودن با مومنان باید سرلوحه حراست هر دستگاه باشد.‏

یعقوبی خاطرنشان کرد: حراست برای گرفتن دست افراد و نجات آنها از مشکلات و سختیها است و نباید باعث گرفتاری آنها شود.

وی با اشاره به آیه 54 سوره مائده افزود: آیه 54 سوره مائده مظهر محبت است و ما می‏‎ ‎بایست در کارها نیز این آیه را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رئیس حوزه هنری استان نیز در این مراسم ویژگی امور ویژه در حوزه هنری استان را هنرمند و هنر شناس بودن، متعهد و ملتزم به اصول دینی، اخلاقی و انسانی، دردآشنای وای هنر و هنرمندان، اهل جامعه و مردمی بودن و خدمتگذار سازمان خود بودن برشمرد.

حجت الله شیروانی انتظارات حوزه هنری از مسئول امور ویژه حوزه هنری مشکل گشا بودن و داشتن زاویه دید وسیع، صبر و بردباری، هنردان و هنرمند بودن و با هنرمندان بودن و هم چنین یار و همراه مدیر بودن عنوان کرد.

امین بسیم، سرپرست جدید حراست حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز اظهارکرد: از اعتماد مدیران حراست استان و کشور در راستای واگذاری این سمت به اینجانب سپاسگزارم و امیدوارم که با توکل به خداوند بزرگ بتوانم با کمک همکاران هر چه شایسته‌تر در این پست حساس ظاهر شوم.

وی صیانت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از حریم کارکنان و هنرمندان حوزه هنری استان را مهم‌ترین برنامه خود در حراست عنوان و اظهار امیدواری کرد که با همکاری و همراهی همه مجموعه حوزه هنری و هنرمندان استان بتواند در این زمینه موفق باشد.

در این مراسم حکم سرپرستی امین بسیم توسط زقر، مدیر کل حراست حوزه هنری اعطا شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین