|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۹۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
جلالی با اشاره به نامگذاری سال 95 بیانکرد: امروزه عمده مشکلات کشور اقتصادی است و می توان با استفاده از فرصتی که پسابرجام ایجاد کرده برای رفع آن ها تلاش کرد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت مردم از نظام از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون گفت: دعواهای سیاسی و انتخاباتی سبب آسیب زدن به مردم است وباید از آن اجتناب کرد.

 کاظم جلالی شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود استان سمنان ادامه داد: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن دردوران تحریم سختی های زیادی را تحمل کردند و همواره پشت نظام و رهبر خود ایستاده اند، اکنون وقت آن رسیده است که با همدلی و هم یاری برای رفع مشکلات مردم تلاش شود.

جلالی با اشاره به نامگذاری سال 95 بیانکرد: امروزه عمده مشکلات کشور اقتصادی است و می توان با استفاده از فرصتی که پسابرجام ایجاد کرده برای رفع آن ها تلاش کرد.

وی گفت: در زمینه ایجاد روابط اقتصادی با دیگر کشورها باید برنامه منسجمی داشته باشیم و همچنین با انتقال فناوری به کشور ازتبدیل شدن به بازار مصرف کالاهای خارجی باید جلوگیری کرد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مجلس دهم را متعادل و آرام پیش بینی و اضافه کرد: نخستین وظیفه مجلس پیگیری مسائل اصلی و ایجاد شرایط مناسب است.

جلالی ضمن تأکید بر لزوم اصلاح قوانین سرمایه گذاری خارجی، پولی و بانکی، کار، تجارت و تأمین اجتماعی اظهار داشت: باید از شعار زدگی فاصله بگیریم و اقدامات عملی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اصلاح برخی از قوانین باید به صورت لایحه از طرف دولت به مجلس ارائه شود، افزود: اگر دولت اقدام سریعی انجام ندهد، ممکن است مجلس طرح هایی ارائه دهد که چندان مورد قبول مجریان نباشد.

منتخب مردم تهران اضافه کرد: فضای امروز کشور همدلی دولت و مجلس را می طلبد و باید کشور را به سوی کار، تلاش و جدیت پیش برد.

وی با بیان اینکه نباید دستاوردهای به دست آمده را ناچیز شمرد، خاطر نشان کرد: این دستاوردها شخصی نبوده و متعلق به نظام است لذانباید مردم را ناامید کرد.

جلالی ابراز امیدواری کرد در سال جدید با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و با کمک دولت، با اتحاد و همدلی به سوی آینده بهتر گام برداریم.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین