|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۹۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
در آخرین دیدار از مرحله نخست انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، تیم ملی ایران امروز از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی عمان بود. نیمه نخست این دیدار با پیروزی 2 بر صفر ایران به پایان رسید.
مصاف ایران و عمان در نیمه نخست با پیروزی دو بر صفر ایران به پایان رسید.

 در آخرین دیدار از مرحله نخست انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، تیم ملی ایران امروز از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی عمان بود. نیمه نخست این دیدار با پیروزی 2 بر صفر ایران به پایان رسید.

سردار آزمون در دقیقه 16 و 23 دو گل ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی ایران تا پیش از این دیدار با 17 امتیاز و تفاضل گل +21 در رتبه نخست گروه قرار دارد و حتی با وجود شکست مقابل عمان 14 امتیازی هم صدر جدول را از دست نمی دهد اما به دلیل اهمیت رده بندی تیم ها در قرعه کشی مرحله بعد انتخابی جام جهانی شاگردان کی روش با تمام قوا به میدان آمده اند.

*نیمه نخست

در دقیقه 8، ضربه کاشته ای که اشکان دژاگه از مقابل محوطه 18 قدم زده بود را علی الحبسی دروازه بان عمان مشت کرد تا تیمش را از گل زودهنگام نجات دهد.

در دقیقه 13 بازیکنان ایران کار تیمی را از زمین خودی آغاز کردند که در پایان به سردار آزمون در محوطه جریمه عمان رسید اما کنترل نامناسب آزمون موجب از بین رفتن این فرصت خوب شد.

در دقیقه 15 هم این بار احسان حاج صفی از سمت راست دفاع عمان آغاز کرد که در ادامه عزت اللهی توپ را به دژاگه رساند و ضربه فنی او از سمت راست دفاع عمان با شیرجه سنگربان عمان به کرنر رفت.

*گل: در دقیقه 16، جهانبخش کرنر را از سمت چپ زمین عمان ارسال کرد که سردار آزمون با ضربه سر توپ را وارد دروازه الحبسی کرد و واکنش نصفه و نیمه این دروزاه بان هم کارساز نبود.

در دقیقه 18 نیز باز هم بازیکنان ایران پاسی را در عمق دفاع عمان برای آزمون فرستادند که بازیکن عمانی در نزدیکی دروازه توپ را به کرنر زد.

در دقیقه 21 نیز، همکاری عزت اللهی با جهانبخش یک فرصت شوت زنی خوب را در پشت محوطه جریمه برای ایران خلق کرد که ضربه آرام جهانبخش را الحبسی جمع کرد.

*گل: در دقیقه 23، باز هم سردار آزمون توپی را که دژاگه از کرنر روی دروازه فرستاده بود و با سر عزت اللهی هم سایش داشت را وارد دروازه عمان کرد تا اختلاف به دو برسد.

در دقیقه 32 اشکان دژاگه روی اشتباه خط دفاع عمان صاحب توپ شد و سردار آزمون را در یک موقعیت مناسب صاحب توپ کرد که شوت او با بی دقتی به خارج از زمین رفت.

در دقیقه 39 نیز باز هم خط دفاع عمان اشتباه کرد تا توپ در موقعیت تک به تک به آزمون برسد اما او قدر این موقعیت را با تعلل بیش از حد ندانست.

این نیمه با برتری مطلق ایران به پایان رسید. در حالی که ایران چند موقعیت را هم خراب کرد عمانی ها هیچ موقعیت خطرناکی نداشتند.

برای تیم ملی ایران در این دیدار علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، جلال حسینی، امید ابراهیمی، وحید امیری، پژمان منتظری، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون اشکان دژاگه و رامین رضاییان به میدان می روند. دژاگه در این دیدار کاپیتان تیم ایران است.

خوان رامون لوپز کارو، سرمربی اسپانیایی عمان نیز علی الحبسی ( کاپیتان) ، محمد المسلامی، محمد الرواهی، خلید سلمان حمدان الیعقوبی، راعد صالح، حسین الحدری، عبدالعیزی القبلی، احمد مبارک، عبدول سلام المخانی، محسن الخلدی، حریب جمیل زاید السعید را به عنوان یازده مرد منتخب خود از ابتدا بازی به میدان می فرستد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین