کد خبر: ۹۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
محمود گودرزی که در گفتگوی تلویزیونی خبر سه حضور یافته بود، در بخشی از صحبت‌هایش درپاسخ به سوالی درباره رضایت ازعملکرد فدراسیون‌های ورزشی گفت: من از عملکرد اغلب آنها راضی هستم و مشکل خاصی وجود ندارد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: به برخی از عملکردهای فدراسیون فوتبال انتقاد داشتم و موارد را نیز منتقل کرده‌ام ولی فدراسیون فوتبال هم با محدودیت‌هایی مواجه است.

 محمود گودرزی که در گفتگوی تلویزیونی خبر سه حضور یافته بود، در بخشی از صحبت‌هایش درپاسخ به سوالی درباره رضایت ازعملکرد فدراسیون‌های ورزشی گفت: من از عملکرد اغلب آنها  راضی هستم و مشکل خاصی وجود ندارد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد برخی موارد پیش آمده بین این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال درسال گذشته  یادآور شد: من به برخی ازعملکردهای فدراسیون فوتبال انتقاد داشته و موارد را نیزمنتقل کرده ام اما فدراسیون فوتبال نیز به دلیل محدودیت‌هایی که دارد، با مشکلاتی مواجه است. من از رئیس این فدراسیون تشکر می‌کنم که به حفظ و ایجاد آرامش درفضای فوتبال کمک کرد.

او درخصوص این سوال که آیا برای او رشته های  مختلف ورزشی تفاوت قائل است، افزود : یک معلم ورزشی که بیش از ۴۰ سال در ورزش بوده  و مطالعاتی زیادی داشته و در مورد اخلاق ورزشی کتاب نوشته  بعید است که بخواهد بین رشته های ورزشی تفاوت قائل شود.

گودرزی درپاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا قدردانی وی از کفاشیان به دلیل عدم ثبت نام وی برای انتخابات آتی فدراسیون فوتبال است، گفت: قدردانی من اصلا به این دلیل نیست؛ آقای کفاشیان به ایجاد آرامش و جلوگیری از حاشیه ها کمک کرد.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین