|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۹۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
وی در ادامه یادداشت خود نوشت: در کنار اینها، فکر می‌کنم که ایده بازی هجومی و در دست گرفتن ابتکار بازی‌ها (ایده مورد علاقه کرایف) با فلسفه و عظمت منچستریونایتد، تیمی که جوردی کرایف، پسر یوهان در آن بازی می‌کرد، به خوبی وفق پیدا کرد.
هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ نسبت به مهاجم فقید تیم ملی هلند و بارسلونا ادای احترام کرد.

یوهان کرایف، ستاره تیم ملی فوتبال هلند که سابقه بازی و سرمربیگری در بارسلونا را در کارنامه‌اش داشت، پنجشنبه هفته گذشته در سن 68 سالگی به دلیل بیماری سرطان ریه درگذشت. کرایف بین سال‌های 1988 تا 1996 هدایت تیم رویایی بارسلونا را بر عهده داشت.

 خوان ماتا در ادای احترام به ستاره فقید تیم ملی فوتبال هلند در وبلاگ شخصی خود نوشت: کرایف را به عنوان پدر ایدئولوژیک فوتبال می‌دانم، کسی که سعی می‌کنم شبیه به او بازی کنم و به عنوان یک تماشاگر سعی می‌کردم از او چیزهایی بیاموزم. یوهان بازیکنی بود که استفاده هوشمندانه‌ای از توپ و فضاها داشت و به اهمیت استعداد، بیش از وضعیت جسمانی و درک فوتبال به عنوان یک ورزش گروهی واقف بود، مفاهیمی که قطعاً من هم آنها را تأیید می‌کنم.

وی در ادامه یادداشت خود نوشت: در کنار اینها، فکر می‌کنم که ایده بازی هجومی و در دست گرفتن ابتکار بازی‌ها (ایده مورد علاقه کرایف) با فلسفه و عظمت منچستریونایتد، تیمی که جوردی کرایف، پسر یوهان در آن بازی می‌کرد، به خوبی وفق پیدا کرد. ما انسان بزرگی را از دست دادیم، ولی میراثی که او از خود بر جای گذاشت، همیشه با ما خواهد بود.




منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین